Ce se întâmplă cu bebelușul în burtică atunci când ești stresată

Ce se întâmplă cu bebelușul în burtică atunci când ești stresată

Atunci când ești stresată, bebelușul simte. Dacă este ocazional, nu este o mare problemă, dar dacă stresul continuă, lucrurile se schimbă.

Când aveți o altă viață care depinde de voi pentru existența ei, sunteți obligată să fiți stresată. Multe mame sunt stresate în timpul sarcinii.

Aveți dreptul să simțiți uneori panică, frustrare și chiar depresie.

Dar prea mult poate fi rău, și asta este adevărat și pentru sarcină!

Ești îngrijorată că viața ta stresantă poate dăuna copilului tău nenăscut? Nu eşti singura.

Iată tot ce trebuie să știți despre stresul în timpul sarcinii, efectele asupra copilului și modul în care se poate face față stresului în timpul sarcinii.

Nu ai somn noaptea? Iată de ce trebuie să mergi la medic

Ce se întâmplă cu bebelușul în burtică atunci când ești stresată

Poate stresul în timpul sarcinii să dăuneze copilului? Atunci când întâmpinați o situație stresantă, corpul intră în modul de luptă.

Astfel de stări conduc la o creștere a hormonului coritol, împreună cu alți hormoni de stres.

În situații normale, acești hormoni nu provoacă nici un rău și scad odată ce stresul se reduce.

Dar, dacă stresul persistă, acești hormoni fac rău și mamei, și fătului.

Iată și cum se întâmplă asta

1. Nașterea prematură

Stresul în timpul sarcinii poate determina nașterea prematură în multe cazuri.

2. Greutate mică la naștere

Un alt efect al stresului în timpul sarcinii este greutatea scăzută la naștere a fătului.

3. Tulburări ale somnului

Studiile arată că femeile care suferă de stres cronic în timpul sarcinii prezintă mai multe șanse de a da naștere copiilor cu tulburări de somn.

4. Probleme de comportament

Bebelușii mamelor care suferă de stres excesiv în timpul sarcinii pot, de asemenea, suferi de probleme comportamentale.

5. Dezvoltarea creierului

Stresul în timpul sarcinii poate să modifice chimia creierului copilului nenăscut și să ducă la complicații ulterioare în viață.

Lactația fără sarcină. Care sunt cauzele, simptomele și cum remediezi problema

Cum rezolvați stresul în timpul sarcinii?

Când sunteți însărcinată, stresul zilnic al vieții nu dispare în mod miraculos!

Un loc de muncă stresant, naveta la birou în trafic de vârf, probleme de cuplu – există nenumărate motive să te simți stresată.

Adăugați niște hormoni de sarcină și vă apropiați rapid de un punct maxim periculos.

Din fericire, puteți trata stresul în timpul sarcinii.

1. Mănâncă bine și la timp

Stresul poate avea un impact asupra modului în care mâncați. Dar dacă faceți acest lucru, veți fi prinși în ciclul vicios al stresului.

Obișnuitele obiceiuri alimentare cum ar fi consumul de alimente nesănătoase și alimentația neregulată pot provoca un stres suplimentar.

Deci, încercați să respectați un program. Și mâncați o dietă sănătoasă, echilibrată.

2. Exercițiu regulat

Mișcarea poate fi un mare dușman pentru stres. Deci, faceți exerciții regulate dacă doriți să aveți o sarcină sănătoasă.

Faceți exerciții prietenoase pentru sarcină, practicați inclusiv mersul pe jos, înot și yoga.

3. Meditează

Meditația este o modalitate excelentă de a rămâne fără stres în timpul sarcinii. Există numeroase tehnici de meditație care vă pot ajuta.

4. Găsiți-vă un hobby

Poate că este timpul să vă găsiți un hobby! Un hobby este o modalitate excelentă de elimina stresul zilnic și de a te relaxa.

10 lucruri pe care să le faci cu soțul tău în ultima lună de sarcină

5. Comunicați

Dacă aveți o problemă, discutați despre asta! Discutarea problemelor cu prietenii sau familia poate fi de mare ajutor atunci când vine vorba de prevenirea și baterea stresului.

6. Faceți ce vă place

Să vorbești cu prietenii, să citești, să urmăriți filme bune, să ascultați muzică – să faceți tot ce este necesar pentru a rămâne pozitivă.

7. Mai lăsați grijile

Încercați însă să minimalizați motivele de îngrijorare. Această cameră aglomerată, acea listă incompletă de rezolvare, etc – există bătălii pe care trebuie să le alegeți pentru a lupta.

Nu lăsați ca fiecare situație să vă streseze.

8. Vorbiți cu un specialist

Dacă credeți că nu puteți face față stresului, discutați cu medicul .

Vorbind cu un profesionist va fi cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru voi și copilul nenăscut.

Viața este plină de lupte. Nimic nu este ușor. Amintiți-vă, oricine poate fi puternic atunci când viața este fericită și ușoară.

Fii eroina copilului tău și zâmbește mereu în timpul sarcinii.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto