Ce să mănânci ca să întinerești

Ce să mănânci ca să întinerești

Dacă te preocupă subiectul sănătății pielii tale, cu siguranță te informezi constant și în legătură cu efectele pe care alimentele le au asupra organismului. Astăzi îți propun să mănânci aceste alimente dacă vrei să întinerești. Iată despre ce este vorba! 

Există alimente-cheie care nu ar trebui să lipsească din alimentația ta de zi cu zi. Și asta pentru că, datorită ingredientelor pe care le conțin, acestea au efecte vizibile la nivelul pielii, care devine mai elastică, radioasă, pe scurt, întinerită.

Întinerești dacă mănânci afinele

Delicioasele și sănătoasele afine conțin o cantitate foarte mare de antioxidanți, atât de importanți în 'lupta' împotriva îmbătrânirii pielii, atât din cauza înaintării în vârstă, cât și a efectelor pe care soarele – indiferent de anotimp – le are asupra pielii.

Întinerești dacă mănânci semințe de susan

Acestea conțin o cantitate ridicată de calciu și minerale precum fier, magneziu și fosfor. Caută gustările naturale pe bază de semințe de susan sau folosește sosul tahini – care se bazează pe semințele de susan – atunci când pregătești diverse salate.

Ciocolata

Da, ai citit bine, însă nu ciocolata cu lapte, ci cea neagră. Aceasta conține flavanoli, substanțe care îmbunătățesc circulația sanguină la nivelul pielii, ceea ce face ca tenul să capete un aspect radios. Aceste substanțe au și capacitatea de a proteja pielea de efectele radiațiilor solare. Asta nu înseamnă că trebuie să exagerezi cu consumul de ciocolată. Moderația este esențială!

Semințele de rodie

Pot fi folosite atât în pregătirea deserturilor, cât și a salatelor, oferindu-le un gust ușor acrișor. Rodia este benefică datorită faptului că acționează împotriva radicalilor liberi și ajută la păstrarea colagenului în piele.

Ceaiul verde

Și nu în cele din urmă, ceaiul verde, celebru pentru efectele sale antioxidante, datorate flavonoizilor, care contracarează îmbătrânirea pielii cauzate, spre exemplu, de fumat, sau de alte substanțe toxice. Consumă-l însă înainte de ora 17, dacă vrei să eviți eventuale probleme cu somnul.

Sursa foto:Shutterstock