Ce mănânci la micul dejun ca să slăbești. Iată ce alimente te ajută

Ce mănânci la micul dejun ca să slăbești. Iată ce alimente te ajută

Ce mănânci la micul dejun este important, căci îți va oferi energie pentru restul zilei. Te va ajuta și să slăbești. Masa de dimineață reumple necesarul de glucoză și oferă și nutrienții necesari de care organsimul are nevoie.

Pe timpul nopții nu mănânci, căci organismul are nevoie de o pauză și de relaxare, odihnă.

Ce mănânci la micul dejun este important, căci îți reface necesarul de energie pentru întreaga zi.

Să nu uităm nici de hidratare. Bea un pahar de apă dimineața, la trezire.

Micul dejun completează necesarul de glucoză pentru organism, dar oferă și multe alte substanțe esențiale de care este nevoie.

Cum scapi de excesul de grăsime și pielea lăsată după naștere

Asta se aplică, desigur, în cazul unui mic dejun inteligent și sănătos.

Corpul are nevoie de glucoză, care este descompusă și absorbită de carbohidrați.

Țesutul muscular și ficatul păstrează glicogenul, care este eliberat lent în timpul nopții, pentru a vă menține nivelul de zahăr din sânge stabil.

Între ultima ta masă a zilei și micul dejun, corpul tău poate sta până la 12 ore fără mâncare, așa că stocurile tale de glicogen vor trebui completate dimineața.

Dacă toată energia din aceste depozite de glicogen este consumată, corpul recurge la ruperea acizilor grași pentru a produce energia necesară.

Aceste grăsimi sunt o bună sursă de energie pe termen scurt, dar nu sunt la fel de ușor de utilizat.

Mâncând micul dejun, vă restabiliți repede nivelul de glicogen și, astfel, creșteți nivelul de energie și, mai important, metabolismul.

Ce mănânci la micul dejun ca să slăbești

1. Legume

Încercați legume la grătar, veți obține vitamine și nutrienți. Adăugați în meniu și un ou, pentru proteine.

2. Iaurt grecesc și pepene galben

Amestecați iaurt cu pepene galben tăiat cuburi sau sub ce formă doriți, la micul dejun.

Adăugați și câteva semințe și nuci pentru a beneficia și de proteine, nutrienți și antioxidanți puternici.

3. Ovăzul

Face un amestec sănătos și delicios din

– 1/2 cană ovăz

– 1 linguriță semințe de chia

– 1/4 linguriță scorțișoară

– 1/2 cană lapte de migdale sau cocos

– 1/4 cană iaurt grecesc

– 1/4 banană

– 1/4 ananas proaspăt

– 1/4 cană coacăze

– 1 lingură migdale mărunțite.

Aceste amestec îți oferă carbohidrați complecși, te menține sătulă, are proteine, fibre, antioxidanți, pectină, potasiu.

Mai mult, te ajută și să slăbești, mai ales scorțișoara.

4. Smoothie cu iaurt

Un smoothie la micul dejun te ajută să slăbești, mai ales dacă știi să combini ingredientele.

Combină iaurtul cu căpșuni și coacăze pentru a avea vitamine, nutrienți și antioxidanți.

Adaugă și câteva migdale care ajută la slăbit datorită conținutului de grăsimi sănătoase.

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri' te ajută

6 lucruri care se întâmplă dacă sari peste micul dejun

– copiii care renunță la micul dejun sunt mai grăsuți decât cei care mănâncă micul dejun.

– lipsa micului dejun contribuie la scăderea performanței mentale.

– un mic dejun bogat în fibre reduce oboseala.

– copiii care mănâncă un mic dejun necorespunzător au mai multe șanse de mânca prostii restul zilei, dar și pe termen lung, ceea ce duce la obezitate.

– oamenii care mănâncă micul dejun au mai multă hrană nutritivă decât cei care renunță la micul dejun.

Ei au, de asemenea, obiceiuri alimentare mai bune, deoarece vor fi mai puțin tentați să ronțăie tot felul de alimente nesănătoase pe parcursul zilei.

– lipsa unui mic dejun devine mai frecventă pe măsură ce îmbătrâniți.

Per ansamblu, lipsa unui mic dejun poate duce la creșterea în greutate și performanțele mintale și fizice slabe.

Faceți corpului o favoare dacă includeti un mic dejun bine echilibrat care este plin de fibre, proteine ​​și substanțe nutritive benefice, care va ajută la creșterea metabolismului și, în cele din urmă, și la slăbit.

Pentru perioadele de post, ai aici idei de mic dejun de post!

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto