Ce exerciții fizice sunt recomandate după vârsta de 50 și 60 de ani

Ce exerciții fizice sunt recomandate după vârsta de 50 și 60 de ani

Exercițiile fizice sunt potrivite oricărei vârste, căci menține corpul și mintea sănătoase. Iată ce exerciții fizice sunt recomandate după vârsta de 50 și 60 de ani. Oricine pe poate face.

Și persoanele după vârsta de 50 – 60 de ani trebuie să se mențină în formă, pentru a avea un tonus sănătos.

Sportul și mișcarea ajută minții, echilibrului emoțional, sănătății organismului.

Sedentarismul nu face altceva decât să degradeze intens corpul, iar acest lucru atrage după sine o serie de probleme nedorite.

Niciodată nu este prea târziu să te apuci de sport, chiar dacă ai 50 sau 60 de ani. Important este să începi.

Bineînțeles, exercițiile fizice vor fi adaptate vârstei și stării în general.

Statul pe scaun la serviciu scurtează viața. Ucide încet, dar sigur!

Nu sunt recomandate excesele, nici măcar cele fizice.

Sportul te ajută să îți menții și o greutate corporală normală, ceea ce este un plus pentru mobilitatea articulațiilor.

Introdu în rutina zilnică câteva minute de mișcare și vei vedea că viața ți se va îmbunătăți.

Cum poți să te păstrezi în formă de-acum înainte. Îți oferim câteva ponturi eficiente.

Ce exerciții fizice sunt recomandate după vârsta de 50 și/sau 60 de ani

1. Exercițiile fizice recomandate de medicul specialist

Dacă ai de gând să faci acest pas, mergi mai întâi la specialist pentru a-ți face o serie de analize de rutină.

Medicul îți va recomanda sportul eficient și adecvat vârstei pe care o ai.

Acesta va ține cont și de starea de sănătate de la momentul respectiv. Nu toate exercițiile pot fi făcute de oricine.

Ține mine că exercițiile fizice te vor ajuta să-ți menții sau să-ți îmbunătățești starea de sănătate.

Printre beneficiile mișcării se numără creșterea mobilității, a echilibrului, ameliorează bolile cronice, te slăbește, crește masa musculară.

Metode vechi și noi anti-îmbătrânire

2. Nu face sport în forță

Toate antrenamentele trebuie să începă cu o etapă de încălzire și stretching.

Fă rotații de picioare, mâini, trunchi, câteva minute, cu repetiții.

Dacă vrei să te plimbi nu o lua la fugă din prima, ci fă câțiva pași de început pentru încălzire.

3. Cele mai bune exerciții pentru tine

Dacă specialistul și-a spus părerea, atunci cu siguranță că printre recomandări se află și înotul, aerobicul, alergarea ușoară, exercițiile cu greutăți mici.

Nu te pregătești pentru olimpiadă, ci ai nevoie de menținerea sănătății.

O sesiune ar trebui să dureze cel puțin 30 de minute. Poți face asta 4-5 zile pe săptămână sau îți poți alege programul preferat.

Nimeni nu este prea în vârstă pentru a face sport și nici nu trebuie să-ți pese de ce vorbesc vecinele când nu ești de față.

Vei vedea că nu vor mai gândi la fel după ce vor vedea rezultatele pozitive la tine.

Remedii naturale pentru mobilitatea articulațiilor

4. Nu uita de hidratare

Să bei apă, cât mai multă apă, de-a lungul unei zile este important.

Apa îți hidratează întreg organismul, chiar și creierul dacă nu știai.

Este eficient și un plan alimentar sănătos, care să nu includă produse procesate, cu mult zahăr, multă făină, sucuri colorate și acidulate.

O dietă potrivită ar fi cea mediteraneană sau dieta lui Dumnezeu.

Exercițiile fizice pot fi făcute acasă sau la un centru unde poți socializa cu colegii.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto