Iată ce poți adăuga în meniul tău zilnic pentru a topi kilogramele în plus. Nu ai nevoie de ele, ci doar de sănătate și frumusețe.

Iaurtul grecesc

Cel grecesc are de două ori mai multe proteine decât cel clasic. Ține de foame mai multă vreme, față de celălalt, astfel nu vei mai fi tentată să umbli des la frigider.

În plus, vei arde mai multe calorii prin digestia proteinelor decât în cazul carbohidraților.

Alege un iaurt grecesc nu foarte gras, și cu cât mai puțin zahăr.

Quinoa

O găsești în magazine și poți învăța rapid cum să o prepari.

Face parte din alimentația tuturor vedetelor care se apucă de slăbit.

O cănuță de quinoa are 8 grame de proteină, 5 grame de fibre, dar și fier, zinc, seleniu, vitamina E.

Se prepară precum orezul, este gustoasă și sănătoasă.

Scorțișoara

Studiile au arătat că aceasta poate stabiliza nivelul zahărului din sânge.

Este de ajutor mai ales în cazul bolnavilor de diabet tip 2.

O poți adăuga peste miere, în cafea, ceai sau în orice altă combinație ți se pare intereantă.

Ardeiul iute

Nu mai are nevoie de nicio prezentare, însă este consumat doar de către cei care îl preferă sau care sunt obișnuiți cu gustul picant și iute.

Capsaicina din ardei taie din apetit și accelerează metabolismul pentru scurtă vreme.

Ceaiul verde

Ar trebui să îl consumi zilnic, mai ales că este folosit pentru slăbit de o mulțime de oameni.

Conține catechina, o fitochimicală ce pune în mișcare metabolismul.

Grapefruitul

Nu este la fel de bun precum lămâile la capitolul slăbit, dar de câteva calorii tot te scapă.

Este bogat în fibre solubile ce se digeră într-un timp mai îndelungat, astfel că nu vei simți senzația de foame prea des.

Mere și pere

Mai ales că este sezonul lor, ar trebui să profiți din plin de proprietățile acestor fructe.

Încearcă să le consumi cu tot cu coajă pentru un surplus de fibre. Te vei simți sătulă mai mult timp.

Struguri și stafide

Poți face o masă din struguri, iar stafidele le poți adăuga unei salate sau oricărui alt preparat servești.

Strugurii au proprietăți benefice pentru organism, sunt plini de vitamine ce ajută sănătății și frumuseții tale.

Din alimentația ta zilnică ar mai trebui să facă parte și fructele de pădure, lămâile, castraveții cruzi, cartoful dulce, ouăle.

Răsfață-te și cu o cană de cafea care îți stimulează metabolismul. Atenție însă la ce adaugă în cafea pentru a nu acumula mai multe calorii decât îți dorești.

Sursa foto Flickr

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.