Ce alimente poți consuma pe stomacul gol

Ce alimente poți consuma pe stomacul gol

Anumite alimente nu sunt recomandate a fi consumate pe stomacul gol, precum sucul de citrice sau produsele de patiserie, dar sunt multe altele care fac bine organismului când sunt mâncate dimineața. Află care sunt acestea.

Unii specialiști nu recomandă la micul dejun alimente precum lactatele fermentate, sucurile acidulate, citricele, etc.

În schimb, ei recomandă multe alte alimente care sunt benefice organismului nostru, implicit fac bine stomacului, dacă sunt mâncare dimineața.

Alimente bune de consumat dimineața

Fulgii de ovăz sunt buni de consumat la micul dejun

Ei creează o peliculă de protecție a stomacului ce previne formarea de acid hidroclorhidric ce cauzează probleme la nivelul pereților stomacali.

Fulgii de ovăz conțin fibre solubile, acestea fiind benefice pentru organism căci scad nivelul colesterolului rău.

Hrișca este un alt aliment indicat spre consum la micul dejun datorită proprietăților sale benefice.

Hrișca stimulează sistemul digfestiv, este o bună sursă de proteină, fier și vitamine.

Terci de mălai

Acest obicei pe care îl aveau bunicii și străbunicii noștri a cam dispărut odată cu apariția și accesul ușor la alimente procesate și alte nebunii.

Terciul de mălai înlătură toxinele și metalele grele din organism.

Terciul de mălai normalizează microflora intestinală și oferă starea de sațietate mai mult timp.

Germenii de grâu

La micul dejun sunt suficiente 2 linguri de germeni de grâu care îți asigură aproape 15% din necesarul zilnic de vitamina E și 10% din cel de acid folic.

Germenii de grâu ajută și la buna funcționare a sistemului digestiv.

Ouă

Specialiștii au descoperit că, dacă sunt consumate la micul dejun, ouăle pot tăia din caloriile ingerate pe ziua respectivă în mod semnificativ.

Pepene

Din nefericire, pepenele este unul dintre acele alimente pe care le poți consuma vara, când poți face o cură de pepene.

Consumat pe stomacul gol îți furnizează o cantitate bună de fluide.

Mai mult de atât, el este bun pentru sănătatea ochilor și a inimii tale.

Pepenele este un aliment sănătos pentru organism datorită conținutului de licopen.

Coacăze

Studiile recente arată că un consum regulat de cocacăze la micul dejun ajută memoriei și reglează metabolismul.

Acestea ajută și la reglarea tensiunii arteriale.

Pâine din cereale integrale, fără drojdie

Carbohidrați și alți nutrienți benefici se regăsesc în pâine și sunt necesari organismului tău.

Pâinea din cereale integrale, fără drojdie, este cea mai recomandată la micul dejun.

Nucile

Dacă sunt consumate la micul dejun, nucile ajută la îmbunătățirea digestiei și normalizează pH-ul din stomac.

Mierea

Poate fi consumată și ca un desert foarte sănătos, în orice moment al zilei.

La micul dejun, mierea ajută la trezirea organismului căruia îi oferă puterea și energia de care are nevoie acesta.

Mierea îmbunătățește și activitatea cerebrală și crește nivelul de serotonină, hormonul responsabil cu buna dispoziție.

Sursa foto