Cătălin Crișan a slăbit 32 de kilograme cu un regim special: „Eu nu-mi tai stomacul…”

Cătălin Crișan a slăbit 32 de kilograme cu un regim special: „Eu nu-mi tai stomacul...”

Celebrul cântăreț Cătălin Crișan, în vârstă de 50 de ani, unul dintre cântăreții din generația de aur a muzicii ușoare românești,  a dat dovadă de o ambiție ieșită din comun. După ce s-a luptat cu kilogramele în plus, el a decis că a venit momentul să ia atitudine și a început să țină un regim special, cunoscut acum sub numele de „dieta Cătălin Crişan’.

 

Cătălin Crișan, care în prezent este profesor la propria școală, a reușit astfel să dea jos 32 de kilograme în doar 10 săptămâni. Regimul include cinci mese pe zi, astfel  încât să nu apară senzaţia de foame. Generos, artistul a împărtăşit regulile dietei sale care include cinci mese pe zi, nu presupune înfometare şi dă rezultate rapide.
„Eu nu-mi tai stomacul. Eu nu-mi fac d-astea', a declarat Cătălin Crișan la Antena Stars.

„Dieta Cătălin Crişan' este recomandată doar persoanelor care vor să slăbească mai mult de 15 kilograme. Durează 66 de zile şi are şase etape de durată variabilă, potrivit libertatea.ro.

 Care sunt regulile în dieta Cătălin Crişan:

  • Se iau cinci mese pe zi, din trei în trei ore.
  •  Nu se sare peste mese.
  •  Nu se mănâncă între mese.
  •  Nu se mănâncă altceva în afară de alimentele specificate în regim.
  • Se consumă trei litri de lichide pe zi – apă, ceai, cafea. Sunt interzise sucurile.
  •  Nu se mănâncă după ora 20:00
  •  Se găteşte fără ulei
  • Nu se consumă dulciuri, făinoase, ulei, alcool sau băuturi carbogazoase.

Care sunt cele şase etape din dieta Cătălin Crişan

Etapa 1 – durează două săptămâni

Se consumă: carne, peşte, organe, mezeluri, în orice cantitate, brânzeturi fermentate în limita a 100 de grame pe zi, un ou pe zi. Sunt permise condimentele, mai puţin hrean, ceapă, usturoi. Sunt interzise zahărul şi mierea.

Etapa 2 -durează nouă zile

În primele trei zile se consumă fructe crude sau gătite în limita a 500 de grame pe zi, legume crude sau gătite în orice cantitate şi lactate proaspete în limita a 400 de grame pe zi – lapte, chefir, caş, lapte bătut, brânză de vaci. Sunt interzise: strugurii, perele, prunele, smochinele, stafidele, nucile, seminţele, cartofii, porumbul, fasolea uscată. În următoarele şase zile se consumă carne, mezeluri şi ouă în orice cantitate.

Etapa 3 – durează 12 zile

În primele zile se consumă două ouă pe zi şi 100 de grame de brânzeturi nefermentate. Două din mese vor consta în legume verzi, în orice cantitate – spanac, urzici, castraveţi, varză, broccoli, etc. În următoarele trei zile se mănâncă ouă, mezeluri şi carne în orice cantitate. Urmează trei zile de fructe şi legume – fructe în limita a 500 grame pe zi, legume fără restricţii şi lactate, maxim 500 grame pe zi. În ultimele trei zile se mănâncă din nou carne, mezeluri şi ouă, fără limite.

 Etapa 4 – durează 13 zile

În primele două zile se mănâncă fructe, 500 grame pe zi, legume fără restricţie şi lactate, maxim 500 grame pe zi. Următoarele trei zile sunt cele de carne – carne şi mezeluri în orice cantitate. La una din mese se mănâncă o salată verde. Urmează două zile de fructe şi legume. Apoi o zi de lactate proaspete, maxim 500 de grame. Două zile de fucte şi legume. Trei zile carne şi mezeluri.

Etapa 5 – durează 8 zile

În primele două zile se mănâncă fructe şi legume. Următoarea zi se mănâncă lactate proaspete. Urmează 2 zile de fructe şi legume. Şi trei zile de carne slabă şi mezeluri.

 Etapa 6 – durează 10 zile

În primele două zile se mănâncă lactate, maxim 400 grame pe zi, fructe, maxim 500 de grame pe zi şi legume fără limită de cantitate. Urmează opt zile în care se alternează câte o zi de fructe şi legume cu o zi de carne, mezeluri şi ouă.
Citește și: