Cât de sigur este să consumi ceai verde în timpul alăptării

Cât de sigur este să consumi ceai verde în timpul alăptării

În timpul alăptării trebuie să acorzi o mai mare atenție alimentației. Tot ceea ce consumi ajunge în laptele matern și direct la bebeluș. Iată ce ar trebui să știi despre consumul de ceai verde.

O ceașcă de ceai verde poate fi un început destul de răcoritor pentru o nouă zi. Și ceaiurile verzi sunt super-sănătoase.

Dar când alăptați, orice mâncați și beți este transferat copilului prin intermediul laptelui matern.

Cât de sigur este să consumi ceai verde în timpul alăptării

Da, este sigur să bei ceai verde când îl consumi în cantități moderate, deoarece nu va avea efecte secundare asupra copilului.

Deși există puține dovezi științifice care susțin această afirmație, Academia Americană de Pediatrie (AAP) o sprijină.

Cu toate acestea, trebuie să selectați ceaiuri verzi care conțin numai ceai nu și alte ingrediente.

Efectele plantelor adăugate în ceaiurile verzi sunt necunoscute și ar putea da efecte adverse unui sugar.

Ceaiul verde imbuteliat este sigur atâta timp cât este doar ceai fără aditivi artificiali.

Este bun, dar nu înseamnă că puteți bea o ceașcă în fiecare oră.

Ce cantitate de ceai verde este sigură în timpul alăptării

Numai două cești pe zi, cu fiecare ceașcă de aproximativ 237 ml, sunt sigure.

Ceaiul verde este bogat în mai mulți antioxidanți, dar conține, de asemenea, cofeină.

Există aproximativ 29 mg de cofeină într-o singură cană (237 ml), în timp ce rația zilnică de cafeină (din toate băuturile) în timpul alăptării nu trebuie să depășească 300 mg pe zi.

Rețineți că ați putea consuma alte alimente cu cofeină cum ar fi ciocolată, cafea și suc.

Prin urmare, va trebui să vă ajustați aportul de ceai verde în așa fel încât aportul total de cafeină din surse multiple să nu depășească limitele admise.

Depășirea limitelor poate dăuna copilului.

Ce alimente nu sunt recomandate după naștere

Ce se întâmplă dacă consumi prea mult ceai verde

Prea mult ceai verde provoacă exces de cafeină și se transferă în laptele matern, ducând la efecte secundare la copil:

– Iritabilitate

– Frecvența mișcării intestinului

– Diaree

– Somnul necorespunzător

– Colici.

Există copii mai sensibili la cofeină din cauza toleranței mai mici. Feriți-vă de orice semne de efecte secundare, chiar dacă consumați ceai verde în limite sigure.

De asemenea, există o convingere că excesul de ceai verde vă poate reduce producția de lapte matern.

Ceaiul verde reduce cantitatea de lapte?

Nu există dovezi științifice care să ateste că ceaiul verde reduce producția de lapte matern.

Cu toate acestea, o substanță chimică numită tanin găsită în mod natural în ceai poate interfera cu absorbția fierului în organism.

Se produce atunci când ceaiul verde este consumat cu alimente bogate în fier, cum ar fi legumele cu frunze verzi.

Nu există impact atunci când sunt consumate cu alimente de fier pe bază de animale, cum ar fi carnea.

Dar, pentru a fi în siguranță, evitați să beți ceai verde la mese și luați-vă un decalaj de trei ore între masă și ceaiul verde.

Ceaiul verde fără cafeină în timpul alăptării

Da, puteți bea ceai verde decafeinizat. Ceaiul verde este procesat pentru a elimina o cantitate substanțială de cafeină.

Ceaiul verde fără cafeină nu este complet lipsit de cafeină, deoarece conține aproximativ 2-5 mg per cană (237 ml).

Fiecare filtru de cafea verde fără cafea are niveluri diferite de eliminare a cofeinei.

Prin urmare, verificați eticheta pentru niveluri precise de conținut cofeină reziduală și reglați numărul de cești în consecință.

Dieta după naștere – 16 de alimente de care are nevoie o mămică

Ceaiul matcha în timpul alăptării

Ceaiul matcha este ok în timpul alăptării. Este un ceai verde fin din China, procesat în moduri care îi conferă un conținut mai ridicat de cofeină decât ceaiul verde.

Diferitele tipuri de matcha au nivele diferite de conținut de cofeină, dar este, de obicei, de trei ori ceaiul verde standard.

O ceașcă (237 ml) de ceai verde matcha poate conține aproximativ 77 mg de cofeină.

Așadar, nu uitați să ajustați în mod corespunzător consumul de cofeină din alte surse.

Pilulele de ceai verde în timpul alăptării

Cel mai bine este să evitați pastilele de ceai verde și extractele de ceai verde capsulate, deoarece puteți consuma în mod accidental mai multă cofeină decât două cești de ceai verde.

Capsulele de ceai verde sunt disponibile în diferite concentrații.

O singură pastilă vă va menține în limite de siguranță a consumului de cafeină, dar poate să depășească cantitatea derivată din două cești de ceai verde.

Verificați eticheta pastilelor de ceai verde pentru a afla nivelul exact al cofeinei din fiecare capsulă.

Vitamine esențiale pentru mamele care alăptează

Taninul din ceaiul verde afectează alăptarea?

Nu există dovezi științifice care să susțină nici efectele negative sau pozitive ale taninului asupra alăptării.

Este un tip de aminoacid neesențial găsit în abundență în frunzele de ceai verde.

Ceaiul verde este o băutură revigorantă iubită de multe mame. Alăptarea nu trebuie să vă împiedice să-l consumați.

Cu toate acestea, este esențial să se limiteze consumul la două cesti pe zi.

Astfel, puteți savura ceaiul verde, în timp ce copilul se hrănește în condiții de siguranță cu laptele matern, pentru a crește robust și sănătos.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...