Care sunt noile superalimente pentru anul 2018

Care sunt noile superalimente pentru anul 2018

Noile superalimente pentru anul 2018 au fost deja adoptate de cei care caută un mod de viață cât mai sănătos și echilibrat. Află despre ele și, de ce nu, încearcă să le introduci și în meniul tău.

Află care sunt superalimentele de anul acesta care trebuie să facă parte din aproape orice regim alimentar. Sunt sănătoase și oferă corpului toți nutrienții necesari. Iată ce trebuie să cunoști despre aceste alimente.

10 superalimente pentru creierul copilului tău. Oferă-i ce-i mai bun!

1. Care sunt noile superalimente pentru anul 2018 – Cânepa

Bogată în proteine, acizi grași esențiali, minerale și vitamine, inclusiv cantități mari de magneziu, mangan, fibre și folii, cânepa are o valoare de sănătate de cinci stele și este a doua sursă de proteine vegetale din lume.

De asemenea, are un profil complet de aminoacizi, incluzând toți cei nouă aminoacizi esențiali, pe care organismul uman nu le poate produce pe cont propriu și Omega 3, 6 și 9, care sunt critice pentru sănătatea creierului, a pielii și a articulațiilor.

Cârnia este, de asemenea, o sursă rară de acid gama linolenic (GLA), care este un tip de Omega 6 bine apreciat pentru proprietățile sale antiinflamatorii.

2. Care sunt noile superalimente pentru anul 2018 – Proats

Un termen catchy „proats” ia două lucruri grozave și le combină într-un singur aliment ultraimportant.

Un amestec de fulgi de ovăz bogat în proteine, „proats” este setat să fie cuvântul pe buzele bloggerilor de sănătate în 2018.

Este ușor să vă faceți propriul amestec acasă cu câteva ingrediente sănătoase.

Pentru un mic dejun echilibrat, bogat în proteine, Omega 3 antiinflamatoare și energia naturală, combinați semințele de cânepă, semințele de chia, untul de arahide, ovăzul, semințele măcinate, scorțișoară și colagenul împreună și adăugați în terci, muesli, iaurt sau o pâine.

Dieta cu ananas – cum să slăbești și să te detoxifiezi în 5 zile

3. Dieta flexitariană

Din anul 2016, dietele vegane și paleo au tot atras adepți, dar următoarea dietă de hrănire este înclinată spre a fi puțin mai flexibilă, motiv pentru care se numește flexitariană.

Este o dietă predominant pe bază de plante sau vegetariană, care permite cantități mici de produse pe bază de animale.

Consumul unei diete pe bază de plante poate reduce riscul bolilor cardiovasculare și diabetului de tip 2, două boli în creștere.

Această dietă ar putea oferi un echilibru pentru oricine în căutarea unei schimbări de stil de viață sănătos fără a trebui să renunțe la tot ce iubesc.

Studiu: mierea Manuka omoară mai multe bacterii decât majoritatea antibioticelor

4. Kanuka

Pentru a nu fi confundată cu ruda apropiată Manuka, un tip nou descoperit de Kanuka a intrat în industria medicală și de sănătate cu puternicul său ulei și miere.

Despre kanuka se spune că este următorul miracol medical dăruit de natură.

Cu proprietăți antibacteriene, antimicrobiene și antiinflamatoare puternice, are aplicații topice pentru boli de piele comune, cum ar fi eczemă, psoriazis, dermatită, rozacee, acnee și răni de răceală.

Mierea de Kanuka promovează sănătatea intestinală și a ajută la combaterea infecțiilor.

Ea a fost identificată chiar și ca un antibiotic cu spectru larg cu potențial deosebit de eficace împotriva Staphylococcus aureus.

Este inclus soiul MRSA (Staphylococcus aureus rezistent la meticilină)  rezistent la antibioticele utilizate în mod obișnuit.

Incredibila dietă ketogenică

5. Dieta ketogenică

Există, de asemenea, o nebunie în jurul dietei ketogenice, o dietă foarte scăzută în carbohidrați, bogată în grăsimi.

Ea poate ajuta la scăderea în greutate, scăderea nivelului de zahăr din sânge și insulină și îmbunătățirea generală a sănătății.

Face ca metabolismul să ardă cât mai multe grăsimi, ceea ce ajută și la slăbire, și la un organism mai sănătos.

Grăsimile bune, cum ar fi cele din avocado, migdalele activate sau untul de nuci.

Sunt alimente bune, cu mulți nutrienți găsiți în grasimi, în special Omega 3, ce ajută la starea de spirit, memorie și hormoni.

Dacă nu ați auzit deja de cafeaua antiglonț, anul 2018 ar putea fi anul în care veți începe să adăugați unt și ulei în cafeaua de dimineață.

Veți avea combinația de grăsimi saturate și cafea, oferind o eliberare mai susținută a cofeinei.

Acest lucru suprimă dorința de poftă, energia și declanșează pierderea în greutate prin intermediul cetozei.

Ce sunt adaptogenii și cum te pot ajuta să duci o viață mai sănătoasă

6. Adaptogenii

Adaptogenii sunt un grup de plante de vindecare care ajută corpul uman să se adapteze în momente de stres.

Cu un nivel ridicate de stres în societatea modernă, oamenii au din ce în ce mai mult nevoie de acești adaptogeni.

De ce sunt buni adaptogenii:

– susțin glandele suprarenale

-îmbunătățesc imunitatea și sistemul cardiovascular

– ajută la fertilitate

– liniștesc sistemul nervos

– ajută la buna funcționare a ficatului și a rinichilor.

Cele mai frecvente sunt ciupercile minune, cum ar fi reishi, cordyceps și chaga, care sunt adăugate în băuturi cum ar fi ceai, cafea și smântână.

Asta pentru a stimula imunitatea, pentru a susține sănătatea inimii și chiar pentru a combate inflamația, oferind, de asemenea, o aromă surprinzător de cremoasă.

Surse alternative de vitamina B12 pentru cei care țin post și pentru vegani

7. Alge

Au un nivel mai ridicat de iod, potasiu, folați, calciu, fier și magneziu, sunt ambalate cu vitaminele A și C și mai sunt surse naturale de vitamina B12.

Algele marine depășesc beneficiile pentru sănătate pe care cercetătorii le credeau.

Japonezii, care au una dintre cele mai mari speranțe de viață din lume, sunt mari consumatori de alge.

Această idee a fost împrumutată și de către multe alte persoane dornice să ducă o viață sănătoasă și prin alimentație.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto