Care este varianta sănătoasă – couscous sau orez? Tu ce alegi?

Care este varianta sănătoasă - couscous sau orez? Tu ce alegi?

Ce îți place mai mult să servești, couscous sau orez? Gusturile sunt diferite, dar ambele alimente sunt hrănitoare și delicioase. Iată ce ar trebui să știi despre fiecare în parte.

În dezbaterea despre couscous sau orez, nu există un câștigător clar, dar există unele diferențe evidente pe care trebuie să le înțeleagă orice consumator sănătos!

Care este varianta sănătoasă – couscous sau orez? Tu ce alegi?

Cuscusul și orezul pot să pară similare, dar cu siguranță nu sunt aceleași în ceea ce privește nutriția, utilizările și beneficiile pentru sănătate.

Cum să gătești orezul gustos ca la restaurant!

Despre couscous

Couscous este o formă de paste făinoase, și nu boabe, cum cred mulți oameni în mod fals.

Couscous este compus din bile aburite din grâu dur.

În ceea ce privește nutriția, cuscusul este destul de ridicat în proteine, oferind mai mult de 10% din necesarul nostru zilnic într-o singură cană.

De asemenea, este destul de bogat în fibre dietetice, cu mai mult de 2 grame în fiecare ceașcă.

Acest lucru este în plus față de cantități mai mici de magneziu, vitamina B6, fier și calciu.

O ceașcă de paste ce vin din Orientul Mijlociu conține aproximativ 175 de calorii.

Ele au și diverși fitonutrienți și antioxidanți care pot îmbunătăți sănătatea generală și pot reduce inflamația cronică.

Cuscusul este adesea folosit ca bază pentru carne, sosuri, curry, legume sau fructe.

Uleiul de măsline virgin și extravirgin. Care sunt diferențele

Despre orez

Spre deosebire de cuscus, orezul este un tip de boabe și este, de fapt, sămânța unei specii de iarbă, de obicei Oryza sativa sau Oryza glaberrima.

Când vine vorba de nutriție, orezul furnizează mai mult de 4 grame de proteină pe cană, precum și o cantitate mai mică de fibre dietetice.

În orez găsim doar aproximativ 2% din necesarul zilnic de fibre dietetice.

O ceașcă de orez are de asemenea peste 200 de calorii și o compoziție similară a nutrienților.

7 beneficii ale algelor Kelp. De ce ar trebui să o consumi

Conține inclusiv calciu, fier, magneziu și vitamina B6, deși toți acești nutrienți sunt în concentrații mai mici decât cele găsite în cuscus.

Orezul poate fi cel mai consumat produs alimentar din lume, dar în comparație cu couscous, acesta nu este atât de dens nutritiv.

Și nici nu are atâtea beneficii pentru sănătate. Dar le puteți consuma pe amândouă atunci când doriți.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto