Când copilul tău este slab. La ce soluții apelezi

Când copilul tău este slab. La ce soluții apelezi

Când copilul tău este slab deși se hrănește corespunzător începi să-ți faci griji. Iată la ce soluții apelezi.

Niciodată nu ocoli vizitele regulate la medicul de familie și la specialiști. Este un mod prin care poți preveni îmbolnăvirile și afli imediat dacă ceva este în neregulă.

Sunt copii care, în ciuda faptului să mănâncă normal, sunt foarte slabi.

Alții poate nici nu au nevoie de prea multă măncare să se îngrașe.

Medicul bun este cel care are timp să vă explice și să vă învețe cum anume să procedați.

Lipsa somnului la copii duce la îmbătrânirea celulară

Când este copilul tău slab. La ce soluții apelezi

Bebelușii cresc foarte mult în primele 12 luni, câștigând până la 15 kilograme. Între vârste cuprinse între 1 și 5 ani, copiii pun aproximativ 2,3 kilograme pe an.

După aceea, creșterea în greutate încetinește, și puțini se mai îngrașă până la pubertate.

Apetitul este dictat de creier. Acesta controlează alegerile copilului în ce privește alimentația.

Unele medicamente pot da peste cap apetitul, poate să mănânce spre deloc sau mai mult.

Alte probleme de natură medicală pot încetini luarea în greutate, chiar și la vârste mici.

Unii copii slabi pot fi mult prea mofturoși și sclifosiți la mâncare. Aleg numai un anumit tip de alimente care nu le oferă tot necesarul de vitamine și nutrienți necesare creșterii.

O alimentație precară, nepotrivită, deficientă, poate conduce la anemie, oboseală și un comportament dificil al copilului.

Suplimentele pot fi luate numai dacă sunt prescrise de specialist, acestea fiind necesare pentru a stopa deficiența de vitamine.

Masa corporală poate să întârzie până spre pubertate. Discută și cu medicul acest aspect.

Hipertensiunea atacă și copiii. Iată de ce e bine să-ți duci micuțul la control

Când copilul tău este slab. La ce soluții apelezi

1. Nu-l forța să mănânce

Nu-l forța să mănânce ce anume vrei tu. Mai bine îi pui în față mai multe alimente care să-i trezească interesul.

2. Limitează consumul de fast food

Alimentația sa nu trebuie să se bazeze numai pe cartofi prăjiți, burgeri, milkshakeuri și altele asemănătoare.

Pot să apară probleme precum diabetul sau hipertensiunea arterială.

Dacă refuză să mănânce acasă și este gata să se culce cu stomacul gol, puteți prepara împreună ceva ce îi place.

Mâncarea gătită acasă este mai sănătoasă.

3. Alimente cu multe calorii bune

Alegeți să-i serviți unt, brânzeturi, lactate, nuci, avocado, carne de pește, multe supe.

4. Mâncați împreună

Mâncatul la masă alături de familie va ajuta copilul să mănânce normal.

Vă are ca exemple și se va antrena și el, chiar dacă nu-i este foarte foame.

O atmosferă plăcută, relaxată vă poate ajuta să aveți cele mai bune rezultate.

Când copilul tău este slab. La ce soluții apelezi

5. Nu ocoliți gustările

Serviți tot felul de gustări sănătoase de-a lungul zilei.

Faceți bețigașe din tot felul de legume pe care le serviți cu sosuri preparate acasă.

Alegeți fructele, nucile, semințele, iaurturile naturale cu fructe proaspete în locul dulciurilor din magazine. Acestea ar trebui consumate mai rar.

6. Faceți mișcare

Chiar dacă veniți obosiți de la job, nu există să nu ai timp pentru copilul tău.

Stați împreună și discutați, ieșiți afară să vă jucați, să vă plimbați, să faceți mișcare.

Puteți merge la un bazin de înot, apoi seara să mâncați împreună apoi să-i citiți o poveste frumoasă.

Ce se întâmplă când îi citești copilului cu voce tare

7. Mergeți la medic

Dacă vă îngrijorează silueta copilului, atunci cereți sfatul unui medic.

Acest lucru este absolut necesar mai ales dacă apar și alte probleme în această perioadă – dacă cel mic nu se simte bine, refuză orice fel de mâncare, este apatic, acuză tot felul de dureri.

Poți cere și părerea unui nutriționist în ce privește alimentația copilului tău.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...