Campania inițiată de Mirela Retegan,Mesaje de Iubire pentru Copiii cu Branule, a ajuns la final

Campania inițiată de Mirela Retegan,Mesaje de Iubire pentru Copiii cu Branule, a ajuns la final

Peste 1.000 de oameni implicați în cea mai inimoasă campanie. 1.000 de copii bolnavi de cancer care s-au bucurat de un 1 iunie altfel, cu cadouri și de mesaje de încurajare.  Peste 800 de oameni care au donat în cadrul strângerii de fonduri. 20 de vedete care au înregistrat mesaje pentru micuții din secțiile de oncopediatrie din țară. 4.000 de pungi cu daruri de la zurli și brandurile partenere. 7 spitale din România în care Gașca Zurli a ajuns în 3 zile, pentru a duce cadourile copiilor.

Mesaje de Iubire pentru Copiii cu Branule este o campanie cu mult suflet, pornită din inima Mirelei Retegan.

Din nou, Tanti Prezentatoarea din Gașca Zurli,reușește să aducă laolaltă oameni buni și branduri frumoase , care fac împreuna lucruri ce schimbă România, totul întâmplându-se ntr-un timp record: 3 săptămâni.

În plină pandemie, Mirela, Gașca Zurli și toți cei implicați au reușit să facă un 1 Iunie mai vesel pentru 1000 de copii din secțiile de oncopediatrie din țară.

Kaufland România a fost primul brand care s-a alăturat proiectului, susținând atât financiar cât și cu produse proprii campania. Se încadra perfect in mesajul lor din aceste vremuri Implicarea face diferența . Iar implicarea lor in proiectul nostru a fost butelia de oxigen de care aveam nevoie ca să respiram ușurați.

La fel și Dr. Oetker, a spus da, cu bucurie și a ajutat cu produse, dar și cu bani, știind ca o astfel de campanie implica și costuri nu doar bucurii.

Bioderma știe cât de importantă e igiena personală, mai ales în spital, așa că a trimis 1.000 de produse de îngrijire speciale pentru copii.

Tedi și oamenii lui ne-au dat sucuri și au făcut pachețele cu mousse-uri, biscuiți și alte produse pentru cei mici.

De la Edenia am primit cutiuțe pentru activități de recreere, iar de la Vache Qui Rit, la fel.

Mânuțele harnice de la Charmony și-au oprit produția obișnuită și au confecționat special pentru campanie 500 de măscuțe din material textil, colorat.

Oamenii de la de la Vreau Tipar.ro au trimis cartonașe de colorat pentru copiii care își petrec zilele pe patul de spital. Nu în ultimul rând, Magazinul Zurli s-a mobilizat și a trimis pentru fiecare suflet din cele 7 secții de oncopediatrie cărți de joc, jucării, cărți de colorat și CD-uri cu muzică.

Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc! Aș vrea să spun de 1000 de ori mulțumesc în numele fiecărui copil pe care l-am bucurat, în numele fiecărui părinte care a fost copleșit de emoție, în numele fiecărui cadru medical care a zâmbit atunci când am ajuns în spitale. O mână de oameni, 1000 de suflete și un munte de bunătate au facut în 3 săptămâni să se învârtă Pământul cu bucurie., spune Mirela Retegan, inițiatoarea proiectului.

Prima ediție a campaniei a ajuns la final. Dorința Mirelei de a le face acestor copii ziua mai frumoasă de 1 iunie s-a îndeplinit, cu ajutorul tuturor celor care au ales să nu rămână indiferenți și să se implice. Când în jur oamenii tind să uite cum să zâmbească, Mirela Retegan face ce face și le reamintește cum să fie mai buni.