Beneficiile exercițiilor de respirație în timpul sarcinii

Beneficiile exercițiilor de respirație în timpul sarcinii

Beneficiile exercițiilor de respirație nu sunt valabile numai în timpul sarcinii, ci și înainte și după aceasta. Ajută unei mai bune oxigenări a organismului, sănătății și unei stări de bine și calm.

Respirăm fără a fi conștienți de asta. Dar, în timpul sarcinii, chiar actul de respirație ne poate ajuta să navigăm ușor prin cele nouă luni.

Problema este că majoritatea dintre noi nu știu cu adevărat cum să respire „corect”.

Fiți atente la corpul vostru și veți vedea că aveți respirații superficiale.

Dar în timpul sarcinii aveți nevoie de respirații profunde, iar asta necesită o practică perfectă.

6 lucruri care pot fi periculoase în timpul sarcinii

3 exerciții de respirație eficiente în timpul sarcinii

Există câteva exerciții de respirație în timpul sarcinii pe care le puteți încerca.

Exercițiile pot părea ușoară acum, dar pe măsură ce uterul crește, veți realiza că treaba nu va mai sta la fel.

Deci, începeți să practicați aceste exerciții de respirație pentru femeile însărcinate chiar de astăzi.

1. Respiratia abdominală

Fie că este vorba de yoga, Pilates sau tai chi, respirația abdominală constituie fundamentul unei sesiuni bune de antrenament.

Această formă de respirație ajută la extinderea plămânilor și respirația în aer. De asemenea, întărește mușchii abdominali.

Cum se face:

Stai pe spate și cu genunchii îndoiți. În timpul etapelor ulterioare ale sarcinii, încercați să stați lateral.

Puteți folosi o pernă pentru confort.

Acum, puneți-vă mâna dreaptă pe burtă și pe stânga pe piept.

Inspirați-vă pe nas. Veți simți că abdomenul vă împinge mâna.

Pieptul ar trebui să fie încă în timpul acestui proces.

Apoi, expirați. Veți simți stomacul se retrage când expiră.

Cât de multă apă ar trebui să bei când ești însărcinată

2. Respirația numărată

Când îți numeri respirațiile, te poți ajuta să te relaxezi.

Acesta este un exercițiu minunat și va veni la îndemână în timpul travaliului!

Cum se face:

Stai cu spatele pe podea. Puneți o mână pe burtă, iar cealaltă se sprijină pe piept.

Respirați adânc numărând până la cinci.

Țineți-vă respirația până numărați la opt.

Acum respirați încet, numărând până la nouă.

Încercați să împingeți tot aerul din plămâni în timp ce respirați.

Simultan, încercați să vă relaxați corpul.

3. Respirația Ujjayi:

În afară de exercițiile profunde de respirație, există câteva tehnici de respirație yoghină în timpul sarcinii care vă pot ajuta.

Cel mai bun exercițiu de încercat este respirația ujjayi.

Puteți maximiza nivelul de energie al organismului cu acest exercițiu yogic special de respirație.

Cum se face:

Inspirați și expirați pe nas. Țineți gura închisă.

Pe măsură ce respirați, aerul va face un zgomot.

Pe măsură ce respirați, strângeți gâtul și faceți sunetul oceanului.

4 factori care pot afecta mărimea burticii de gravidă

Beneficiile exercițiilor de respirație în timpul sarcinii

De ce trebuie să respirăm corect în timpul sarcinii?

1. Pe măsură ce copilul crește, corpul tau necesită mai mult oxigen pentru a funcționa la nivelul optim.

Copilul are nevoie de oxigen adecvat pentru a crește corespunzător. Respirația normală nu este suficientă pentru a oferi organismului un plus de oxigen.

Dar cu aceste exerciții de respirație, corpul va primi oxigenul de care are nevoie.

2. Anxietatea și stresul fac parte din întreaga experiență de sarcină. Cu exerciții de respirație, puteți rămâne calmă și relaxată.

3. În timp ce respirați adânc, asigurați corpului mai mult oxigen. Aceasta, la rândul său, oferă o ușurare a articulațiilor și mușchilor.

Înotul în sarcină. Este sigur sau nu în această perioadă

4. Singurul lucru care se tem de femeile gravide este travaliul.

Dar dacă practicați în mod regulat exerciții de respirație, el nu va fi o luptă atât de mare.

Acesta vă va permite să vă gestionați mai bine contracțiile și durerea.

5. Cel mai important, aceste exerciții te vor ajuta să rămâi „prezentă” în timpul sarcinii și al nașteriii.

Ele vă vor permite să vă bucurați de minunea care este nașterea.

Dacă vrei să înveți exerciții de respirație poți să te înscrii la o clasă de naștere sau la Lamaze.

Sau puteți găsi chiar și câteva videoclipuri online și să faceți un scurt curs online.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...