Prezență, atitudine, voce. Nici nu trebuie mai mult ca să o transformi pe tânăra Maria Peia, așa o cheamă pe protagonistă, într-un brand. Ba chiar un brand de țară. O voce care poate merge oricând, cu maxim succes, la export.

Există antemergători, drumul s-a mai defrișat, cine va exploata managerial vocea Mariei Peia va face investiția secolului. ”Nori de scrum” este deja un hit, probabil va fi cea  mai bună piesă a anului, ca să nu zic a ultimilor trei ani.

Maria Peia este o revelație, parcă s-ar fi pregătit toată copilăria ca să devină o vedetă în muzică. Carisma, tinerețea, puterea de exprimare și beat-ul foarte bine gândit ne spune că știe destule ca să facă o figură frumoasă pe orice scenă va urca.

Concurența o și ajută, nu au existat piese muzicale cu adevărat notabile anul acesta și, probabil, nici nu vor mai apărea până la sfârșitul anului, așa, de parcă SARS CoV2 a lovit și creativitatea în oalele capului. În plus, oricând o voce nouă, un concept nou, o prezență frash va fi bine primită de public.

Apoi, să nu uităm, marii consumatori de muzică sunt tinerii, drept pentru care tare m-aș mira ca generația Mariei Peia să nu se regăsească, să se simtă inclusă, în ”Nori de scrum”. De fapt, piesa Mariei Peia este condamnată să placă, să rezoneze în public, să crească în câteva zile peste așteptările noastre, ale celor care sperăm să nu ne facem de râs când spunem că ne pricepem la muzică.