Alternative sănătoase pentru gustări dulci

Alternative sănătoase pentru gustări dulci: Consumă des fructe și legume în loc de snacksuri

Odată cu instalarea toamnei și încet, încet a frigului, simțim nevoia să petrecem mai mult timp în casă, într-un loc confortabil și deseori, cu o gustare delicioasă în mână. Pentru ca să nu te trezești la primăvară cu numeroase kilograme în plus, apelează la alternative sănătoase pentru gustări dulci.

Atunci când nu folosești alternative sănătoase pentru gustări dulci, kilogramele se pot acumula rapid. În lipsa sportului, micile plăceri culinare pot afecta atât sănătatea, cât și silueta. De aceea, este important să facem alegeri cât mai corecte când vine vorba de alimentele consumate.

Citește și: Cum să te pregătești pentru orice vizită: 5 idei de gustări și aperitive rapide

  1. Alternative sănătoase pentru gustări dulci: Înlocuiește cafeaua cu băutură pe bază de cicoare

Pentru cei mai mulţi dintre noi, cafeaua reprezintă elixirul care ne ţine în mişcare în zilele lungi şi aglomerate. Însă, pe lângă binecunoscutele beneficii, cafeaua are și câteva efecte adverse, printre care: creşterea tensiunii arteriale și creşterea frecvenţei respiraţiei. De asemenea, ca urmare a creşterii ritmului cardiac şi al celui respirator, creierul este privat de oxigenul necesar pentru gândirea calmă şi raţională. Astfel, pentru a reduce și chiar elimina cafeina din alimentația noastră, o putem înlocui cu o băutură pe bază de cicoare. Datorită proprietăților sale, cicoarea este considerată un excelent remediu natural.

  1. Alternative sănătoase pentru gustări dulci: Înlocuiește gustările bogate în calorii cu batoane vegane

Dacă ești în căutarea unei gustări sănătoase care să înlocuiească ciocolata sau covrigii și totodată să fie practică, poți apela la batoane proteice vegane. Conținutul ridicat de proteine, fibre și vitamine este ajutorul perfect în recuperarea post-antrenament. Și mai mult decât atât, reducc oboseala, senzația de foame și asigură un plus de energie pe întreaga zi. Întotdeauna alege varianta cea mai sănătoasă dacă îți dorești un organism care să funcționeze normal pe întreg parcursul anului.

3. Alternative sănătoase pentru gustări dulci: Consumă des fructe și legume în loc de snacksuri

Atunci când simți nevoia să ronțăi ceva, alege un măr sau morcov, de exemplu, în loc de covrigei, chipsuri sau alte 'delicii' crocante. În plus, la prânz poți consuma o salată mare cu carne la grătar în loc de tradiționalele șnițele cu cartofi prăjiți sau produse de tip fast-food.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com