Alternative pentru tratarea menopauzei. Tu pe care o alegi

Alternative pentru tratarea menopauzei. Tu pe care o alegi

Multe femei au nevoie și de metode alternative pentru tratarea menopauzei, căci se confruntă cu simptome specifice precum bufeurile, oscilații ale estrogenului și progesteronului, insomnie, depresie, și altele. Tu la ce metodă ai apelat?

Multe femei resping riscurile asociate cu terapia de substituție hormonală pentru a trata simptomele lor de menopauză și caută surse alternative.

Deoarece femeile la menopauză se confruntă cu fluctuații de estrogen și progesteron, vor avea bufeuri, insomnie, depresie, dureri de sân și schimbări de dispoziție.

Din fericire, există o serie de remedii naturale disponibile pentru a vă ajuta să faceți față.

Doar asigurați-vă că vorbiți cu medicul înainte de a începe să luați suplimente sau anumite plante.

7 uleiuri esențiale pentru echilibrul hormonal. Cum le folosești

Alternative pentru tratarea menopauzei. Tu pe care o alegi

1. Black Cohosh

Black Cohosh sau actaea racemosa este o plantă nord- americană cu un conținut ridicat de fitoestrogeni.

Aceasta nu modifică și nivelul de estrogeni din sânge.

Este printre cele mai populare și mai mult studiate remedii naturale pentru femeile care nu doresc să se întoarcă la hormonii de înlocuire sau antidepresive când sunt la menopauză.

Despre Black Cohosh se crede că se comportă precum serotonina din creier.

Planta ajută la relaxare, reglează temperatura corpului, protejează densitatea oaselor, reglează colesterolul, protejează de bolile cardiovasculare.

2. Tratarea menopauzei și cu Vitamina D

Vitamina D este un element esențial pentru un corp sănătos.

Promovează regenerarea osoasă sănătoasă, creșterea normală a celulelor și echilibrul hormonal, care sunt importante pentru femeile din menopauză.

Vitamina D este adesea denumită vitamina soarelui, deoarece organismul o produce ca răspuns la expunerea la soare.

Pe măsură ce femeile îmbătrânesc, abilitatea acestora de a absorbi vitamina D scade, sporind riscul de pierdere a densității osoase.

Acest lucru face ca nevoia de a încorpora vitamina D în dietele lor mult mai critice.

Pentru a obține doza zilnică recomandată de 600 de unități internaționale (UI), ieșiți afară pentru o plimbare de 15-20 de minute.

Asigurați-vă că purtați protecție solară și o pălărie pentru a vă proteja pielea.

Dacă este o zi ploioasă sau nu puteți ieși afară, luați vitamina soarelui sub formă de capsulă.

De asemenea, este important să vă umpleți farfuria cu alimente care conțin un conținut ridicat de vitamină D.

Astfel de alimente includ sardinele, tonul, somonul sălbatic, produsele lactate fortificate și ouăle.

Frica de bătrânețe: 5 temeri comune ale oamenilor despre îmbătrânire

3. Acupunctura

Multe femei văd o ameliorare a simptomelor menopauzei prin acupunctură.

Scepticii susțin că beneficiile acupuncturii sunt pur și simplu rezultatul efectului placebo, dar doctorii confirmă faptul că acupunctura este o alternativă rezonabilă la terapia hormonală pentru femeile care suferă de depresie menopauză și bufeuri.

4. Respirația corectă

Respirația profundă, cum ar fi cea practicată în yoga și meditație, are un efect calmant dovedit asupra minții și poate ușura anxietatea și bufeurile menopauzei.

De îndată ce veți simți o aprindere rapidă, pregătiți-vă.

Începeți prin inspirare până la numeri la patru.

Țineți-vă respirația până numărați la șapte. Apoi, expirați complet prin gură până numărați la opt.

Aceasta este o respirație. Încercați să terminați acest ciclu încă de două ori.

Cum se ameliorează simptomele menopauzei prin metode naturale

5. Ginsengul

Ginseng este o plantă folosită pentru beneficiile terapeutice de mai mult de 5000 de ani de către chinezi, coreeni și americanii indigeni.

Acesta poate fi utilizat pentru a trata simptomele menopauzei ca oboseala, anxietatea și stresul.

Ginsengul este considerat un „normalizator” și un „energizant”.

Puteți lua ginseng sub diferite forme, inclusiv ceai, pudră și extract.

6. Yoga

Dovezile permanente susțin ideea că yoga poate ajuta la ameliorarea iritabilității și depresiei cauzate de menopauză.

Femeile raportează că tehnicile de relaxare și stretching contribuie la stabilizarea stării lor de spirit, îmbunătățind în același timp bunăstarea generală.

Încercați yoga o dată sau de două ori pe săptămână pentru a obține cele mai multe beneficii.

Odată ce ați învățat elementele de bază, puteți să treceți mai departe. Faceți exerciții chiar acasă.

Pot lua anticoncepționale după 45 de ani?

Aceste terapii alternative pot oferi consumatorilor soluții pentru a ajuta la tratarea simptomelor menopauzei.

Ca și în cazul oricărui tratament, este o idee bună să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră.

Acest lucru este valabil mai ales dacă intenționați să luați plante sau suplimente.

Sănătatea generală și fitness-ul ajută foarte mult în tratarea menopauzei.

Prin urmare, reducerea stresului, exercițiul fizic și yoga pot fi de ajutor.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto