Alimentele semipreparate și conservele, moartea creierului

conserve femeie magazin raft

Alimentele semipreparate și conservele, moartea creierului. Creierul își extrage, spun doctorii, elementele care-i sunt necesare pentru a funcționa perfect, din alimentele pe care le consumăm.  Specialiștii avertizează că există tipuri de hrană care nu conțin niciun beneficiu pentru creier, ba din contră îl afectează . Iată ce trebuie făcut pentru a nu-l ”ucide” încet. Mâncarea industrială trebuie să devină istorie în dieta fiecăruia dintre noi. Alimentele semipreparate, cele din conservă și unele de tip fast-food nu livrează niciun beneficiu pentru creier, după ce sunt consumate. Alegeți să reproduceți acasă, din produse proaspete și neafectate chimic, mâncărurile de care vă e poftă. Micronutrienții din acestea vor face creierul să funcționeze impecabil pe termen lung.

Citește și: Pelinul, leacul perfect pentru 12 afecțiuni des întâlnite

Omega 3, de nelipsit în dietă

Nu doar consumând pește ne asigurăm doza necesară de Omega 3. Cunoscut drept protectorul suprem al neuronilor, Omega 3 poate fi asimilat și prin folosirea la gătit a uleiurilor de rapiță și de nuci.

Fumatul sărăcește creierul

Fumatul poate sa producă diverse carențe, printer care și cea de vitamina C. Pe de altă parte, consumul de alcool diminuează  absorbția vitaminei B, iar stresul duce la lipsă de magneziu. Așadar,  evitați tot ce ar putea să confiște creierului dozele sale zilnice de micronutrienți.

Viitoarele mămici, bebelușii, adolescenții în perioade de examene, stresul carierei de început. Acestea sunt doar câteva dintre perioadele specifice cand creierul are nevoie mai mult ca niciodată de o alimentatie variata si echilibrata. Dacă nu aveți timp de gătit sănătos, atunci completați cu suplimente de la farmacie. Vitaminele și oligoelementele ajută chiar dacă se asimilează mai greu.

Uneori, glucidele sunt recomandate

Creierul este cel mai mare consumator de zaharuri din organism. Indicat este să-I oferim glucide din zaharuri lente, care mențin cota în sânge la nivel optim. Orezul ( nu mult), pastele integrale, cerealele, sunt cele mai indicate. Nu consuma niciodată dis de dimineață prăjituri sau alte aliemnte care conțin mult zahăr rafinat

Oxigenarea e esențială

Creierul are nevoie de o bună oxigenare a celulelor. Doua micronutriente ajută la acest lucru esențial: fierul – prezent în carne de pasăre, pește și leguminoase – dar și germaniu, pe care îl găsim în usturoi și creson.

Citește și:

Loading...