Alimente pentru o digestie ușoară – ce trebuie să consumi

Alimente pentru o digestie ușoară - ce trebuie să consumi

Dacă vrei o digestie ușoară, cel mai la îndemână este să umbli la alimentație. Sunt câteva alimente care ajută intestinele și stomacul să funcționeze perfect.

Un pas important spre sănătatea fizică, dar și psihică, este consumarea unor alimente bune pentru o digestie ușoară.

Microbiomul (ecosistemul de celule microbiene din organismul uman) este un fel de al doilea creier al nostru.

Știai că 95% din serotonina corpului se află în sistemul digestiv?

Cel puțin 75-80% din sistemul imunitar este localizat în tractul digestiv.

Acest lucru înseamnă că alimentele pe care le alegi au un impact major în susținerea imunității și funcționarea organismului.

Din moment ce 90% dintre celulele noastre sunt microbiene și dieta ne influențează microbii, ar trebui să acordăm o mai mare importanță la ceea ce mâncăm.

Este adevărată acea vorbă care spune „ești ceea ce mănânci”.

Trebuie să învățăm cum să ne hrănim corect organismul, nu să îndestulăm fals stomacul.

Un biolog de la Universitatea Stanford spunea că „dieta este arma noastră cea mai puternică prin care putem schimba microbiota (flora intestinală)”.

Iată câteva dintre alimentele care-ți fac intestinele și stomacul mai fericite, dacă se poate spune așa.

Alimente pentru o digestie ușoară

– legume fermentate

– supa de oase

– kefirul

– varza roșie

– semințele de chia

– aloe vera

– oțetul din cidru de mere

– castraveți murați

– măsline la saramură

– țelină

– castravetele proaspăt

– ghimbirul

– frunzele de păpădie

– ceapa

– merele

– sfecla roșie

– avocado

– ovăzul

– pepenele galben

– morcovii

– apa cu lămâie

– fasolea

– usturoiul.

Digestie ușoară – remedii naturale

În cele ce urmează îți prezentăm cum să menții sănătatea tractului digestiv

– evită alimentele procesate

– preferă mâncarea gătită acasă, în locul celei de la restaurant

– consumă alimente bogate în probiotice

– elimină din alimentație zahărul rafinat și făina albă

– consumă antibiotice numai la specificația medicului

– elimină glutenul

– consumă acizi grași și uleiuri sănătoase

– bea apă filtrată (îți poți monta filtre de apă acasă)

– diminuează stresul

– elimină pe cât de mult poți toxinele din dietă

– fă o cură de verdețuri pentru a-ți curăța intestinele.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto