Cerealele integrale, alimente care previn ridurile

Acestea sunt bogate în siliciu, element care asigură elaasticitatea țesuturilor și împiedică îmbătrânirea pielii. Efectul este mai mare dacă sunt consumate zilnic și îîn meniu sunt introduse și banane, ananas, kiwi, stafide și legume verzi.

Rodia protejează dinții

Acest fruct dulce-acrișor este o sursă importantă de vitamina C, acid folic și atioxidanți. Iar sucul de rodie protejează împotriva cariilor, în timp ce o rodie proaspătă aplicată pe o rană deschisă acționează ca un antiseptic foarte eficient.

Avocado scade colesterolul

Este fructul cu cel mai mare conținut de proteine. Atunci când este copt, avocado este o sursă considerabilă de vitamine E, C și B6. Ca și uleiul de măsline, avocado are un conținut ridicat de acizi monosaturați, care scad nivelul colesterolului rău din sânge.

Piersicile sunt indicate în anemii

Originare din China, piersicile au fost aduse în Europa pe Drumul Mătăsii. Europenii le-au numit piersici, crezând că provin din Persia. Aceste fructe conțin vitaminele C și A, magneziu, fier, fosfor, fiind recomandate în tratarea avitaminozelor și a anemiilor.

 

Credit foto: 123rf