Poți folosi alimentele pentru a avea o stare generală de bine, pentru a preveni schimbările de dispoziție, depresia, lipsa concentrării și oboseala pe fond nervos. Multe dintre alimentele care te fac să te simți mai fericită erau prescrise ca antidepresive și antianxiolitice în trecut. Ar fi bine să le preferi pe acestea dacă nu suferi de o problemă gravă, pentru că nu au efectele secundare ale medicamentelor de sinteză.

Untul de cocos

Untul de cocos are mai multe fibre decât uleiul de cocos și este un combustibil excelent pentru creier. În plus, are efecte antiinflamatoare și reglează echilibrul hormonal. Poți adăuga o lingură de unt de cocos la un bol cu fulgi de ovăz. Îl mai poți adăuga în cafea. E un bun înlocuitor de frișcă pentru cei care țin post.

Legumele verzi cu frunze

Bogate în vitamine din complexul B, legumele verzi cu frunze, ca varza, varza chinezească, broccoli ajută corpul să producă o cantitate adecvată de neurotransmițători, cum ar fi dopamina și serotonina, hormonii care te fac să te simți mai fericită. În plus, sunt o excelentă sursă de fibre, care ajută intestinul să funcționeze mai bine.

Murăturile

Dacă nu suferi de hipertensiune, consumă în fiecare zi, pe timp de iarnă, gogonele, castraveți sau varză murată. Acestea ajută și ele la menținerea unei flore bacteriene sănătoase. Atunci când flora bacteriană este dezechilibrată, efectul asupra creierului este unul negativ, trăgând după sine anxietatea și depresia. Așa că murăturile te pot ajuta să treci mai ușor peste perioadele stresante din viața ta și să fii mai fericită.

Apa te face mai fericită

Nu este un aliment, dar este esențială pentru viața noastră. În plus, dacă menții creierul bine hidratat , vei avea și o stare psihică bună. Există mai multe sfaturi despre câtă apă trebuie să bei într-o zi. Cantitatea variază în funcție de numărul de kilograme. Înmulțește jumătate din numărul de kilograme pe care îl ai cu 0,14 și vei afla numărul de litri de apă ar trebui să bei într-o zi. Poate părea mult, dar dacă bei din când în când un pahar și-l ții aproape s-ar putea să ajungi la cantitatea ideală. Poți consuma și supe, sucuri de fructe preparate în casă (nu mai mult de un pahar pe zi) și ceaiuri neîndulcite. Și gândește-te că bei (apă) pentru a fi mai fericită.

Sursa foto: 123rf.com