Acidul folic reduce apariția defectelor la naștere pentru bebeluși

Acidul folic reduce apariția defectelor la naștere pentru bebeluși

Acidul folic este recomandat femeilor pe perioada sarcinii pentru a preveni anumite defecte la naștere cu potențial fatal. Medicul stabilește doza exactă pentru fiecare pacientă în parte.

Multe viitoare mămici iau acid folic la recomandarea medicilor pentru a preveni anumite defecte la naștere la bebeluși.

Defecte de tub neural apar atunci când creierul sau măduva spinării nu se dezvoltă normal, ceea ce duce la dizabilități grave sau chiar la deces.

Aceste defecte apar mai ales în primele stagii ale sarcinii. Acidul folic reduce riscul apariției acestor probleme.

4 rețete cu avocado pentru întreaga familie. De ce este avocado bun pentru organism

Acidul folic – când se ia

Ideal ar fi ca acidul folic să fie luat înainte cu 1 lună ca femeia să rămână însărcinată, apoi să continue tratamentul în primele 3 luni de sarcină.

Acidul folic este o vitamină B naturală care se găsește în multe fructe și legume, cum ar fi legumele cu frunzele verzi, broccoli și suc de portocale.

Acidul folic reduce apariția defectelor la naștere pentru bebeluși – care este doza necesară

Numai medicul stabilește doza optimă necesară fiecărei femei în parte. Nu luați suplimentele după ureche.

Doza poate varia înainte de naștere, dar și în timpul acesteia, în funcție de luna în care vă aflați.

10 alimente care îmbunătățesc fertilitatea

Când iei acid folic, înainte și în timpul sarcinii, acesta te poate proteja pe tine și pe bebeluș de

– naștere prematură

– greutate mică la naștere a bebelușului

– pierderea sarcinii

– dezvoltarea cu probleme a făutului în pântece

– complicații la naștere

– boli de inimă

– anumite tipuri de cancer

– alzheimer.

Unele studii arată faptul că acidul folic luat în timpul celui de-al doilea trimestru de sarcină reduce riscul preeclampsiei.

Preeclampsia – simptome tăcute ale acestei complicații în sarcină

Acidul folic- din ce surse naturale îl iei

– 3/4 ceașcă cu cereale are în jur de 400 mg acid folic

– 85 grame de ficat de vită, gătit, fiert, are 215 mg acid folic

– 1/2 ceașcă linte, semințe, fierte are 179 mg acid folic

– 1/2 ceașcă spanac fiert are 115 mg acid folic

– 1/2 ceașcă tăiței de ou are 110 mg acid folic

– 1/2 ceașcă fasole fiartă are 90 mg acid folic.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto