9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit

9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit

Printre cele 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit se numără, desigur, ciocolata, cafeaua și pastele. Descoperă care sunt celelalte produse care îți pot face ziua și mai bună.

O alimentație sănătoasă și echilibrată nutrițional ajută unei stări pozitive.

Poate fi dificil să menții acest echilibru dacă termini pe răsuflate un borcan de cremă de ciocolată.

Iată 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit și care te pot ajuta să-ți menții greutatea dacă folosești moderația.

1. Ciocolata, unul din cele 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit

Numai gândul la ea îți aduce zâmbetul pe chip. Nu-ți afectează greutatea dacă o guști.

Ciocolata conține mulți antioxidanți, printre care magneziu, ce ajută la relaxarea vaselor de sânge.

Ajută la scăderea tensiunii arteriale și îmbunătățește circulația.

Cea cu un conținut de 70% cacao va reduce din stările de anxietate, atenuează amelioreaza simptomele sindromului premenstrual.

Ciocolata are un efect pozitiv și asupra depresiei și oboselii.

Astfel, nu te simți vinovată dacă mănânci ciocolată neagră de 2-3 ori pe săptămână. Ai un motiv serios!

2. Cafeaua

Elementele unei cești de cafea te pot ajuta să reziști în fața unei zile pline.

Băută zilnic, dopamina și serotonina ajută coprul să se elibereze de emoțiile negative.

Poți savura o ceașcă de cafea pentru o stare mai bună, fără teamă.

3. Somonul

Printre cele 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit se numără și somonul.

Acest pește este bogat în omega-3, despre care este cunoscut faptul că ajută unei stări bune și alungă depresia.

Omega-3, care se găsește și în nuci, ajută și memoria și concentrarea.

Alături de o porție de legume la aburi, somonul te ajută să ai o zi și mai bună.

somon

Somonul, un aliment sănătos (foto)

4. Ouăle

Și ouăle fac parte din lista celor 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit.

Sunt o sursă bună de proteine ce ajută la refacerea și menținerea mușchilor după o sesiune de sport.

Ouăle conțin și vitamina D, care joacă un rol important în susținerea sistemului imunitar, prevenind apariția răcelilor, gripei și strănutului.

Alimente bogate în vitamina D ajută la înlăturarea gândurilor negative, depresiei și la slăbit.

5. Fructele de pădure

Fructele de pădure sunt unele dintre cele mai importante 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit.

Fructele de pădure conțin antocianină care reduce inflamațiile și scade rata de depresie.

Prin consumul lor oferi organismului o cantitate importantă de antioxidanți ce ajută pielii, dar și care luptă împotriva îmbătrânirii.

6. Nucile

Nucile și semințele sunt bogate în calorii și grăsimi sănătoase și sunt importante într-o dietă echilibrată.

O astfel de gustare luată dimineața conține melatonină, care nu doar induce somnul, dar reduce și apariția bolilor de inimă.

Consumul de nuci previne și apariția diabetului și conbate stresul.

Dacă vrei să ai o piele și un păr sănătos, nucile sunt aliatul tău.

Mănâncă-le cu moderație în fiecare zi.

7. Avocado

Avocado este un alt aliment important din lista celor 9 alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit.

Ajută la reglarea serotoninei, ajută creierul, înlătură oboseala, crește nivelul hormonal.

Avocado conține grăsimi sănătoase ce ajută pielea să fie mai frumoasă, iar digestia să fie așa cum trebuie.

8. Bananele

Aceste fructe îți oferă energia de care ai nevoie întreaga zi.

Sunt bogate în potasiu și reduc apariția bolilor de inimă, infarcturilor, artritei.

Bananele sunt o sursă bună de vitamina B ce diminuează depresia.

Încearcă să consumi o banană la începutul zilei, dacă vrei să ai o stare bună restul zilei.

banane

Bananele oferă energie (foto)

9. Pastele

Carbohidrații ajută unei stări mai bune și te energizează.

Conțin puține grăsimi, au un complex de carbohidrați care îți oferă starea de sațietate și eliberează serotonina.

O porție decentă de paste integrale ajută la eliberarea endorfinelor și a vitaminei B în organism.

Sursa foto

Save