Femeile însărcinate pot avea un apetit mai crescut, pot avea și anumite pofte, unele poate dintre cele mai ciudate pe care nu le-ar fi consumat înainte.

În afara meselor obișnuite de peste zi, femeile gravide mai au nevoie și de mici gustări care ar trebui să fie niște alegeri sănătoase.

Îți oferim câteva idei care să te ajute pe viitor. Nu strică să poți în geantă o gustare mică pentru momentul în care te apucă foamea și nu ești acasă.

Femeile însărcinate pot experimenta aceste 7 simptome stânjenitoare, dar normale

8 gustări sănătoase pentru femeile însărcinate

1. Mere, unt de arahide, biscuiți

Pentru femeile însărcinate, cele mai bune gustări – cum ar fi aceasta – combină lucruri din cel puțin două grupe de alimente.

Cu proteine, fibre și grăsimi sănătoase, veți rămâne pline între mese.

Puneți 1 sau 2 linguri de unt de arahide pe mere și felii de cereale integrale.

Alegeți un unt de arahide natural în locul celui obișnuit, care are ulei hidrogenat nesănătos.

Încercați diferite combinații de unt și nuci (migdale, caju) și fructe (pere, banane).

2. Chips-uri de tortilla și guacamole

Dacă vă este foame și vreți o gustare, alegeți chipsuri de porumb cu fibre integrale.

Le treceți prin guacamole – care este bogat în folați, o vitamină B care ajută la prevenirea malformațiilor congenitale.

De asemenea, conține grasimi sănătoase din inimă.

Dacă nu-ți place avocado, folosește-te de fasole, și aceasta fiind bogată în proteine.

Alege tortilla coaptă la cuptor, în locul celor prăjite.

3. Iaurt natural cu nuci și fructe

Consumă trei porții de lactate cu conținut scăzut de grăsimi în fiecare zi, astfel încât tu și copilul să obțineți suficient calciu pentru oase și dinți puternici.

Iaurtul grecesc are mai multă proteină decât iaurtul normal și poate fi mai sățios.

Iaurtul simplu are mai puțin zahăr decât arome, dar ambele sunt sănătoase.

Adaugă în iaurt 1 până la 2 linguri de nuci pentru proteine ​​și fibre.

Alege și fructe, cum ar fi fructele de padure, piersici cuburi în suc de fructe 100%, sau stafide.

4. Ciocolată și fructe

Aveți nevoie de ciocolată? Veste bună: poate reduce riscul de preeclampsie, o afecțiune care poate provoca hipertensiune arterială și afectarea organelor pentru unele femei gravide.

Consumă fructe sau optați pentru fructe acoperite cu ciocolată, pentru a vă menține gustul de dulce.

Budinca de ciocolata făcută din lapte cu conținut scăzut de grăsimi va crește aportul de lactate și va ajuta la construirea oaselor bebelușului.

Iaurtul cu ciocolată are, de asemenea, bacterii sănătoase pentru intestine.

Acidul folic reduce apariția defectelor la naștere pentru bebeluși

5. Mix dulce-sărat

Este bine să ai la îndemână ceva de mâncare. O combinație de dulce-sărat îți va satisface poftele și foamea.

Fă un amestec din nuci crude și nesărate, fructe uscate fără zahăr, ciocolată neagră.

Nucile și fructele uscate conțin fibre care te ajută dacă suferi de constipație.

Ciocolata neagră este benefică pentru inimă, are mai puțin zahăr, este bogată în fibre, fier și alte minerale.

6. Sandwich cu ton

Cantitatea nu trebuie să fie mare, iar carnea de ton trebuie achiziționată din locuri sigure.

Noile reguli spun că este bine ca femeile gravide să mănânce două-trei porții de pește pe săptămână.

Tonul este bogat în proteine, are un conținut scăzut de mercur, reprezintă o bună sursă de acizi grași omega-3 și DHA, care ajută la dezvoltarea creierului copilului dumneavoastră.

Pentru fibre adăugate și grăsimi sănătoase, consumați-le alături de avocado și grâu întreg (bicuiți, pâine, etc).

7. Smoothie-uri

Începeți cu iaurtul sau laptele ca bază pentru smoothie.

Sucul de fructe are multe calorii goale. Adăugați banane sau fructe de pădure.

Le puteți utiliza și pe cele congelate pentru a face băutura mai groasă.

Dacă adăugați și ceva spanac sau țelină proaspătă, veți adăuga vitamine și fibre suplimentare.

O lingură de unt de arahide vă oferă proteine. Pudra de cacao poate face ciocolata sa nu fie prea dulce.

Agaricus blazei (Ciuperca lui Dumnezeu), o minune pentru sănătate

8. Floricele de porumb și nuci

O gustare bogată în fibre poate ajuta în constipație.

Alegeți floricelele de porumb făcute acasă, nu pe cele ambalate la punguțe.

Adăugați și o mână de arahide fără sare și veți avea o masă sănătoasă.

Bune sunt și arahidele acoperite cu ciocolată pentru a vă satisface pofta de dulce.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto