8 beneficii ale fructelor dacă le consumi la micul dejun, în fiecare zi

8 beneficii ale fructelor dacă le consumi la micul dejun, în fiecare zi

Când vei afla de aceste 8 beneficii ale fructelor pentru organism le vei consuma zilnic, la micul dejun. Vei vedea că te vei simți mult mai energică și vei avea o stare de bine întreaga zi.

În general, fructele conțin substanțe nutritive esențiale, inclusiv vitamine și minerale, pentru a promova sănătatea corpului.

Este o sursă de fibre și are proprietăți antioxidante.

Într-adevăr, fructele sunt super-alimente care trebuie consumate de oameni zilnic.

7 semne că nu consumi suficiente fibre și ce e de făcut

8 beneficii ale fructelor dacă le consumi la micul dejun, în fiecare zi

1. Oferă energie

Motivul pentru care trebuie să luăm micul dejun este că avem nevoie de mai multă energie pentru a face tot felul de activități de-a lungul zilei.

Pentru asta ne dau o mână de ajutor și fructele. Prin consumul lor la micul dejun, obținem carbohidrați complexi și fibre pentru a produce mai multă energie.

În plus, nu este niciodată greșit să consumați fructe, deoarece vă oferă numeroase beneficii pentru sănătate.

Pentru a obține mai multă energie, puteți mânca banane și mere, deoarece acestea sunt surse de proteine și fibre.

2. Mențin greutatea normală

Ai multe beneficii ale fructelor dacă le consumi la micul dejun.

Printre acestea se mai numără și că te ajută să slăbești și mențin greutatea normală a corpului.

Desigur, cele mai dulci fructe vor fi consumate moderat.

Alege fructele de pădure, o banană, un iaurt la micul dejun și te vei simți sătulă și nici greutatea nu va fi în pericol.

3. Sunt surse de antioxidanți

Fructele proaspete și naturale sunt surse de antioxidanți pentru organism.

Alege diverse tipuri de fructe pentru a te bucura de proprietățile lor, dar și pentru a avea un aport nutritiv echilibrat.

Antioxidanții ajută organismul în lupta contra radicalilor liberi și de stresul oxidativ.

Ei reduc riscul infecțiilor și a apariției bolilor.

7 alimente pe care le consumăm frecvent și care pătează dinții

4. Ajută sistemul digestiv

Specialiștii ne recomandă să consumăm cinci porții de fructe diferite pe zi. La fel și legume.

Toate acestea ajută la promovarea sănătății corpului și susțin sănătatea sistemului digetiv.

Kiwi, de exemplu, este o sursă bună de fibre care luptă împotriva balonării și constipației.

5. Ajută sistemul muscular

Bananele conțin potasiu care ajută musculaturii puternice.

Potasiul din banane este de ajutor și la menținerea sănătății cardiovasculare.

6. Hidratează organismul

Printre multele beneficii ale fructelor consumate la micul dejun se numără și faptul că ele ajută la hidratare.

Cum fructele conțin și apă, sunt o sursă bună de minerale, îți hidratează organismul.

Prin consumarea lor la micul dejun îți vei lua porția de energie necesară întregii zile.

Poți combina fructe cu cereale sănătoase sau iaurt/suc de fructe natural, proaspăt.

5 semne că organismul tău are un deficit de potasiu

7. Au grijă de sănătatea inimii

Fructele și legumele naturale sunt medicamente pentru organism, fără efecte secundare.

Consumate la micul dejun au grijă și de sănătatea inimii tale.

Fructele ce conțin potasiu și fibre au grijă ca inima să funcționeze corect. Au și puține calorii, iar asta este, din nou, de ajutor.

8. Susțin sistemul imunitar

Fructele consumate la micul dejun susțin și sistemul imunitar și alungă bolile.

Fiecare persoană trebuie să-și protejeze corpul de boli și infecții. Cea mai sigură cale de a face asta este să mănânce sănătos.

Uneori acest lucru este o misiune grea, căci mulți preferă să apeleze la pastile decât să consume bunătăți din grădină.

Ideal ar fi ca fructele să fie consumate la micul dejun și la masa de prânz pentru ca ele să fie procesate de organism corect.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...