8 alimente care te ajută să dormi mai bine

ceaiul de plante induce somnul

Nu poți adormi sau ai un somn agitat? încearcă să-și ajustezi meniul seara, înainte să mergi la culcare. Nutriționiștii recomandă șapte alimente care te vor ajuta să dormi mai bine. 

Citește și: Atenție la ce mănânci în zilele de post! Cum te pot distruge alimentele 'vegetale'

Cireșele – Aceste fructe gustoase conțin melatonină care reglează ciclul somn-trezire.

Orezul Jasmine- Mănâncă orez Jasmine cu fix patru ore înainte de a merge la somn. Este un orez cu bob lung, aromatic. Are proprietăţi diuretice şi serveşte ca un ajutor digestiv natural şi anti-inflamator. Conţinutul său de protein este şi el important pentru o bună stare de sănătate, iar conţinutul de mangan ajută la stimularea sistemului imunitar. De asemenea, datorită conţinutului de sodium, orezul alb este o alegere bună pentru persoanele care suferă de tensiune arterială şi probleme cu rinichii.

Banane- Aceste fructe conțin magneziu și potasiu care ajută la relaxarea mușchilor și a sistemului nervos. Induc o stare de liniște și relaxare. Pentru că îngrașă, o banană este suficientă înainte de somn.

Ceaiul de plante nu dă greș niciodată

Cereale- Consumul de cereale ușor digestibile înainte cu câteva ore de a merge la culcare este benefic pentru inducerea stării de somn.

Cartofi dulci- Aceștia dispun de o combinație ideală pentru inducerea somnului. Cartoful dulce conține un complex de carbohidrați și de potasiu care ajută imediat la relaxare.

Lapte – E  binecunoscut faptul că laptele conține triptofan, o substanță care induce somnul. De aceea, o cană de lapte, de preferat cald, înainte de a merge la culcare, aduce rapid somnul.

Ceaiul de plante  Ceaiurile de plante, care nu conțin cofeină, sunt foarte bune pentru a adormi repede și pentru a avea un  somn odihnitor. Cele mai recomandate sunt ceaiurile din valeriană sau mușețel.

Migdalele – În primul rând, migdalele sunt pline de proteine. În plus, ele asigură o doză solidă de magneziu, care promovează somnul şi relaxarea muşchilor.

Citește și: