Nu v-ati simțit niciodată mai înfometată ca în sarcină. Lucrurile sunt diferite în această perioadă.

Hormonii își fac de cap, ai stări de greață, ba ai pofte sau aversiune față de anumite alimente.

Dar, există unele alimente pe care le puteți mânca în timpul sarcinii ce ajută la reducerea poftelor, sau cel puțin scade severitatea și frecvența acestora.

Contracepția după naștere – ce trebuie să știe o mămică

8 alimente care mai reduc poftele alimentare în timpul sarcinii

1. Ciocolata

Dacă sunteți dornică de ciocolată, probabil că veți mânca tot ce vă pică în mâini până când o veți obține.

Deci, mai degrabă decât să satisfaci pofta ta cu altceva, gustă o cantitate mică de ciocolată.

Dacă doriți să rămâneți la opțiunile mai sănătoase, atunci alegeți ciocolata neagră.
În caz contrar, gustați porții mai mici.

2. Morcovi și hummus

În timpul sarcinii, pofta nu este numai pentru alimente și arome, ci și pentru texturi.

Morcovii pot ajuta la satisfacerea unei dorințe „crocante”, iar hummusul adaugă mai multă aromă și o doză bună de proteine ​​la amestec.

3. Fructe proaspete

Dacă întâmpinați dificultăți în a evita dulciurile, consumul de fructe proaspete vă poate ajuta să satisfaceți pofta de zahăr.

Consumați fructe de culori diferite, faceți salate colorate și savuroase. Sunt și sănătoase.

Cele mai bune alimente pentru metabolism. Te ajută să slăbești mai ușor

4. Pui la grătar

Puiul are proteine ​​și vă menține mai plină pentru mai mult timp.

Este o carne atât de versatilă pe care o puteți adăuga în tot felul de preparate de la supe la salate.

5. Floricele de porumb

Dacă vă este poftă de mâncăruri sărate și de unt, apoi floricele vă pot satisface această dorință. Aveși nevoie de porumbul clasic, boabe, cel de la bunici.

Cel pentru microunde mai conține și alte ingrediente nu tocmai potrivite pentru stomacul tău.

6. Smoothie

Preparați-vă câte smoothie-uri doriți și după cum vă place.

Sunt sănătoase și au avantajul că puteți combina tot felul de legume și fructe. Ba chiar și semințe și nuci.

Ce sunt adaptogenii și cum te pot ajuta să duci o viață mai sănătoasă

7. Banane

Nu numai că bananele au o mulțime de proprietăți pentru sănătate și sunt nutritive, dar îți oferă și senzația de sațietate.

8. Avocado

Are un gust aparte și este bogat în grăsimi sănătoase. În plus, este sănătos pentru bebeluș căci ajută la dezvoltarea creierului său.

Și avocado-ul este un aliment versatil ce poate fi folosit în numeroase preparate dar poate fi consumat și ca atare.

Nu este întotdeauna ușor să eviți poftele alimentare de sarcină, dar consumul acestor alimente sunt de mare ajutor.

În plus, știind ce puteți mânca în timpul sarcinii și ce alimente vă ajută să vă mențineți sătule, vă veți asigura că mâncați tot timpul sănătos.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto