7 trucuri anticelulită pe care le poți aplica oricând

Credit foto: Shutterstock

Celulita reprezintă celulele adipoase aflate pe sub piele care dau aspectul inestetic de coajă de portocală, iar pentru a diminua acest strat poți aplica mai multe trucuri anticelulită.

 

Celulita, motivul de îngrijorare al multor doamne și domnișoare, nu ține de greutate, ci de echilibrul dintre masa musculară, masa grasă din organism și de zonele cu depozite de grăsime.

Alcătuiește-ți corect porția în farfurie

Mărimea porției de mâncare trebuie să aibă jumătate legume, un sfert proteine și un alt sfert glucide cu asimilare lentă. Porția de carne e bine să nu depășească mărimea palmei persoanei care o consumă.

Mânâncă proteine la fiecare masă

Este important să introduci în meniul fiecărei mese și proteine slabe, ca pește, carne slabă (curcan, pui), ouă sau tofu. Proteinele conțin substanța numită albumină, care ajută drenajul lichidelor.

Consumă legume proaspete

Legumele sunt prin definiție sănătoase, însă există și un top al alimentelor, cu un efect binecunoscut de ardere a grăsimilor. Acestea sunt: ardeiul iute, ardeiul gras, varza, țelina, ridichiile, hreanul, pătrunjelul, prazul, dar și ceapa.

Antioxidanții ajută în lupta anticelulită

Legumele și fructele proaspete care conțin vitaminele antioxidante A, C și E combat radicalii liberi și tonifică pielea. Între acestea pot fi menționate merele, lămâia, brocolli, cartofii dulci, spanacul, fructele de pădure (mure, afine, coacăze, zmeură) sau nucile.

Include acizi grași esențiali în meniu

Alimentele care conțin acizi grași esențiali Omega 3, precum peștele gras (ton, sardine, somon, hering, macrou), nucile sau semințe de in ar trebui mâncate de minimum două ori pe săptămână. Acestea reduc procesele inflamatorii, inclusiv celulita, și întăresc structura pielii.

Evită seara alimentele care conțin carbohidrați

După ora 19, încearcă să nu consumi alimente care conțin carbohidrați: leguminoase (fasole, mazăre, năut, linte), făinoase, fructe. Glucidele pe care le conțin se pot transforma în grăsime.

Fără dulciuri și gustări făinoase

Dulciurile și mici tratații ca sticsuri, covrigei etc. nu aduc beneficii reale în afara plăcerii de moment. Alege din produsele ideale pentru o gustare anticelulitică: fructe, semințe sau alune crude, nuci sau migdale. Iar dulciurile lasă-le pentru ocazii speciale.

Credit foto: Shutterstock