7 obiceiuri sănătoase pentru adolescenți. De ce au ei nevoie

7 obiceiuri sănătoase pentru adolescenți. De ce au ei nevoie

Există obiceiuri sănătoase pentru adolescenți pe care ei ar trebui să le cunoască. Este importantă o alimentație corectă, mișcarea, prietenii potriviți, timpul liber.

Adolescenții sunt mai predispuși să urmeze obiceiuri alimentare proaste, rutine nepotrivite de somn, adoptă obiceiuri proaste și stau mult online.

Asemenea obiceiuri afectează în mod negativ sănătatea adolescenților.

Deci, trebuie să incluzi obiceiuri bune pentru adolescenți. Iată câteva sfaturi care te pot ajuta să faci asta.

7 obiceiuri sănătoase pentru adolescenți. De ce au ei nevoie

1. Stabilirea unor rutine sănătoase de alimentație

Alimentația sănătoasă nu se limitează la alegerea alimentelor sănătoase.

De asemenea, vorbește despre mâncarea în timp util și în mod regulat.

Instruiți adolescenții să urmați aceste rutine de alimentație sănătoasă:

– Ia micul dejun în fiecare zi.

– Bucurați-vă de mese și de gustări la timp în timpul zilei.

– Bucurați-vă de masă împreună cu familia, în loc să mâncați în fața televizorului.

– Oferiți-vă timp suficient pentru a mânca.

– Asigurați-vă că mâncarea adolescentului conține suficiente legume, deoarece acestea sunt bogate în numeroase substanțe nutritive și oferă ample beneficii pentru sănătate.

Asigurați-vă că se hidratează potrivit. Consumul zilnic de cel puțin opt pahare de apă este necesar pentru a asigura sănătatea bună a rinichilor, a pielii bune și a mușchilor energizați .

Migrena la adolescenți. 5 posibile cazuri pentru care apare

2. Includeți activitatea fizică în viața zilnică

Încurajați-vă adolescentul să se plimbe în fiecare dimineață, să plimbe câinele de companie, să facă jocuri sau sport în aer liber.

Împiedicați-vă adolescentul să stea în fața televizorului sau să joace jocuri video ore întregi.

3. Îngrijirea orală

Un alt obicei sănătos pentru adolescenți nu trebuie să uite de igiena orală.

Instruiți-vă adolescentul să-și perie dinții în fiecare zi, înainte de a merge la culcare și după ce se trezește, dar și după mese.

Aceasta îi va ajuta să dezvolte o bună igienă orală. Și ața dentară sporește efectele pozitive ale periajului dinților și previne infecțiile gingiei.

4. Stabilirea unei bune rutine de dormit

După o rutină de dormit bună, copilul tău va avea o stare bună.

Încurajați adolescentul să urmeze o rutină de culcare care îi ajută să se relaxeze:

– masa de seară va fi sănătoasă și ușoară

– să facă o baie caldă

– să citească

– să asculte muzică plăcută și relaxantă

– să meargă la culcare în fiecare zi sau aproape în același timp

Asigurați-vă că adolescentul stă departe de computer, televizor, jocuri video și filme cu cel puțin 30 de minute înainte de a se retrage în camera sa.

5. Practică yoga și meditație

Exercițiile de yoga și tehnicile de meditație în fiecare dimineața îl vor ajuta să fie activ și să aibă un stil de viață potrivit.

Pozițiile de yoga și meditația sporesc sănătatea fizică și psihică a adolescenților și îi ajută să facă față stresului.

6. Departe de alcool și tutun

Adolescenții au tendința de a încerca fumatul sau alcoolul.

Cu toate acestea, fumatul și consumul de alcool frecvent pot afecta sănătatea lor în mod negativ.

Pot crește riscul de boli pulmonare, afecțiuni gastro-intestinale și alte probleme de sănătate care le pun viața în pericol.

7. Mai puțin timp petrecut online

Mai multe studii arată că adolescenții care petrec multe ore online sunt mai vulnerabili la dependența de internet.

Dependenta de internet poate duce la afectarea funcțiilor cognitive în adolescență si, de asemenea, afectează vederea negativ.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...