7 alimente care te pot ajuta să slăbești în timp ce alăptezi

7 alimente care te pot ajuta să slăbești în timp ce alăptezi

Îți oferim câteva sfaturi care te pot ajuta să slăbești în timp ce alăptezi. Kilogramele acumulate în sarcină pot fi eliminate destul de ușor dacă ții cont de anumite reguli.

După naștere te simți mai ușoară, este și logic, dar uneori se întâmplă să mai ai de dat jos câteva kilograme care te incomodează.

Alăptarea este o etapă foarte importantă pentru copil, deci ar trebui să mâncați alimente sănătoase și hrănitoare.

În timpul acestei faze, ultimul lucru pe care vă puteți gândi este de a ține o dietă accidentală sau să urmați una drastică.

Nu este indicat să vă gândiți la siluetă în mod obsesiv și să nu mâncați, căci îi veți face rău bebelușului.

Dieta alimentară pentru a naște băiat sau fată. Ce reguli trebuie să respecți

7 alimente care te pot ajuta să slăbești în timp ce alăptezi

Vestea bună este că, cu un fel de disciplină și obiceiuri alimentare potrivite, poți să scapi de acele kilograme nedorite.

Dacă aveți o alimentație sănătoasă și echilibrată și urmați un regim regulat de exerciții fizice, puteți pierde cu succes acele kilograme în plus.

Și, în același timp, vă asigurați că bebelușul dumneavoastră nu este privat de nutrienții și vitaminele de care are nevoie.

Trebuie să ai răbdare. Așa cum ați pus treptat greutatea, în mod similar o vei pierde.

Organismul trebuie să învețe să piardă greutatea, așa că nu-l grăbiți. O dietă perfectă de scădere în greutate pentru mamele care alăptează ajută.

Iată o listă cu produse alimentare care vă vor ajuta să vă atingeți silueta mult dorită, fără efecte secundare:

1. Fructe și legume:

În timpul alăptării, nu uitați să includeți toate tipurile de fructe și legume din dietă.

Acest lucru vă va oferi vitaminele și mineralele necesare corpului vostru, dar va aduce beneficii în mod indirect și nou-născutului.

Fructele și legumele dau organismului și componenta fluidă care este, de asemenea, foarte importantă în formarea laptelui matern.

2. Proteine:

Cu mai multă responsabilitate adăugată acum, dieta ar trebui să fie bogată în proteine.

Aceasta va asigura întărirea musculară a bebelușului și, de asemenea, vă va da energia și forța necesară.

Atunci când consumați mai puține proteine, vă veți simți ușor epuizată și cantitatea de lapte poate fi afectată.

Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează

3. Cereale integrale:

În loc să consumați orez, grâu rafinat sau alte făinoase, optați pentru cereale integrale.

Acest lucru vă va oferi carbohidrații cu „eliberare lentă”, necesari pentru a produce energie.

Ele sunt și forma naturală a amidonului și a zahărului.

4. Băuturi bune:

În timpul fazei de alăptare, corpul vostru are nevoie și de grăsime. Dar nu ar trebui să fie grăsimile nesănătoase.

Prin urmare, în afară de grăsimile mono și polinesaturate, ar trebui să spuneți nu tuturor grăsimilor improprii.

Consumul de alte grăsimi nu numai că va provoca afecțiuni cardiace, ci va crește și greutatea corporală.

5. Apă:

Apa este foarte esențială pentru mama care alăptează și servește ca cea mai bună băutură.

În medie, o mamă care alăptează trebuie să consume cel puțin 12-16 căni de apă în fiecare zi. Fiecare ceașcă ar trebui să fie de aproximativ 150-180ml.

Apa ajută la menținerea organismului fără toxine și întotdeauna hidratat.

6. Carne și pește:

Unii ar putea spune că consumul de carne nu poate fi benefic în timpul alăptării, dar nu uitați că acestea sunt surse excelente de proteine ​​și acizi grași omega 3.

Includeți următoarele tipuri de carne în dietă pentru a pierde în greutate în timp ce alăptați.

Ar trebui să încercați să mâncați carne slabă sau albă în loc de una roșie. Alegeți carnea de păsări de curte precum puiul și curcanul.

Cele mai multe fructe de mare au carnea albă, alegeți pești cu conținut scăzut de mercur.

Înainte de a slăbi, trebuie să-ți pui aceste 5 întrebări importante

7. Sportul:

Ideea de a consuma dieta menționată mai sus este inutilă dacă nu faceți și cîteva exerciții fizice zilnic.

Vă recomandăm să mergeți cel puțin 30-45 de minute pe zi.

În stadiile inițiale ale alăptării nu trebuie să faceți exerciții riguroase, dar cantități mici de activitate fizică vă pot face să deveniți activă.

Puteți consulta întotdeauna medicul pentru a afla cele mai bune exerciții adecvate pentru voi.

3 lucruri de evitat:

În timpul alăptării, trebuie să vă amintiți că orice mâncați sau beți este transmis copilului prin lapte.

Deci, dacă o anumită hrană este nesănătoasă pentru bebeluș, evitați-o fără să mai stați pe gânduri.

1. Alcool:

În primele două luni de la nașterea bebelușului, trebuie să vă abțineți complet de la consumul de alcool.

Chiar și după această perioadă, nu treceți peste limită. Limitați aportul la 1 sau 2 băuturi ocazionale.

După ce consumați alcool, nu alăptați imediat.

Asigurați-vă că există un decalaj de cel puțin 4-5 ore de timp pentru alăptare, pentru a evita transmiterea alcoolului la copil.

2. Cofeina:

Cofeina nu este sănătoasă pentru copilul nou-născut și, prin urmare, nu ar trebui să consumați acele cești suplimentare de ceai sau cafea.

În afară de o ceașcă de ceai sau de cafea dimineața, este recomandat să stați departe de ea.

Consumul nu trebuie să depășească mai mult de 300 mg pe zi.

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri” te ajută

3. Fast-food:

S-ar putea să vă confruntați cu multe pofte în timpul fazei de alăptare, dar asta nu este o scuză pentru că nu vă faceți griji cu privire la mâncarea nesănătoasă!

Alegeți mai degrabă fructe cu coajă lemnoasă, legume, fructe, semințe, salate, alimente sănătoase.

În toate circumstanțele, trebuie să stați departe de alimentele rapide cu consum mare de calorii, băuturi răcoritoare și deserturi grele.

Aceste alimente pot aduna calorii nesănătoase și grăsimi în corp, ceea ce reprezintă un obstacol în calea scăderii în greutate.

Astfel, este necesar să rămâneți răbdătoare și calme și să lăsați greutatea să se piardă încet, dar în mod constant.

Sperăm că veți urma regulile unui plan alimentar sănătos de a pierde în greutate în timp ce alăptați.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...