6 reguli pentru un abdomen plat! Ce alimentație trebuie să ai

6 reguli pentru un abdomen plat! Ce alimentație trebuie să ai

Orice femeie poate avea un abdomen plat dacă respectă câteva reguli simple și este motivată. Iată cât de simplu te poți pregăti să arăți extraordinar în perioada următoare.

Nimic nu se poate fără puțină disciplină. Nici măcar silueta.

Astfel, pentru a nu te mai plânge că nu ai un abdomen plat ca al modelelor din reviste îți propunem să respecți următoarele 6 reguli.

Nu sunt multe, nu costă bani, sunt de ajutor sănătății tale, dar mai ales siluetei. Nu ai nimic de pierdut. Doar kilogramele.

Dacă ești suficient de motivată pentru a scăpa de burtica nesuferită, atunci fă primul pas și schimbă-ți obiceiurile alimentare.

Nu ar strica nici câteva minute de sport pe zi, fie ele petrecute și ca o plimbare prin parc. Mergi pe jos 1-2 stații de autobuz sau mergi pe scări, în loc de lift.

Nu uita nici de hidratare, care se traduce prin a consuma cât mai multă apă plată, ceaiuri neîndulcite sau cu puțină miere (le poți ține la frigider).

Mâna de ajutor în porția de alimente pe care o consumi

Iată care sunt cele 6 reguli pentru un abdomen plat

1. Consumă ocazional alimente procesate, cafea, alcool, zahăr

Un organism sănătos și un abdomen plat nu se mențin cu aceste produse inutile, până la urmă.

Zahărul rafinat încetinește procesul de ardere al grăsimilor, ba chiar ajută la depunerea lor în locurile bine știute de femei.

Alimentele procesate ajută la acumularea de grăsimi pe talie.

Sucurile, cafea, alcoolul nu sunt prietenele unei siluete de vis, mai ales dacă sunt consumate zilnic și în exces.

2. Spune da fructelor proaspete

Înlocuiește mesele nesănătoase, gustările cu chips-uri, cu fructe proaspete, de sezon.

Acestea sunt pline de vitamine, minerale, fibre, nutrienți, antioxidanți de care organismul tău are nevoie pentru a fi în formă.

Trebuie să știi, totuși, că fructele bogate în fructoză pot încetini procesul de ardere al grăsimilor. Nu exagera cu acestea!

Cum scapi de grăsimea abdominală în numai 2 săptămâni

3. Mai lasă sarea!

Un abdomen plat nu are nevoie de cantități mari de sare. Dacă te-ai obișnuit să mănânci mai sărat, te poți dezobișnui.

Mai tai din cantitatea de sare pe care o folosești zilnic pentru a nu mai avea probleme cu retenția de apă în țesuturi.

Fiecare produs pe care îl consumi are deja o anumită cantitate de sare.

4. Mai puțini carbohidrați

Dacă vei continua să consumi multă pâine, paste, pizza, doar pentru că nu poți renunța la ele, atunci nu te mai gândi la acel abdomen plat din reviste.

Consumă-le moderat spre rar și deloc, și vei vedea că sacrificiul tău a meritat.

Dacă nu faci nici sport, dar mănânci mulți carbohidrați, nu poți avea silueta de vis doar gândindu-te la ea.

7 gustări sănătoase pe care dieteticienii le recomandă

5. Consumă legume cu frunze verzi

Mai ales acum că este sezonul verdețurilor de toate felurile, profită de ele și savurează-le sub ce forme vrei.

Alege salatele, supele în locul unei mese copioase care te lasă cu burta precum un balon, dar și cu senzația de vinovăție.

Te vei obișnui, cu timpul, că ele mai ales dacă știi cum să-ți armonizezi produsele în farfurie.

6. Bea apă

Apa asigură buna funcționare a organismului, a tot ce ține de organe interne, țesuturi, piele, păr, tot.

Gândește-te la tine ca la o floare pe care nu o ții în apă și nici nu o uzi. Ce se întâmplă cu ea la un moment dat?

Acestea sunt regulile cele mai simple de care poți profita pentru a te simți mai bine, iar abdomenul să capete forma pe care ți-o dorești.

Dacă mai adaugi și ceva sport, atunci poți paria singură că vei arăta de milioane cât de curând.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...