5 moduri utile să reduci arsurile la stomac în timpul sarcinii

5 moduri utile să reduci arsurile la stomac în timpul sarcinii

Arsurile la stomac în timpul sarcinii sunt o afecțiune des întâlnită la viitoarele mame. Iată ce poți face pentru a reduce arsurile la stomac în timpul sarcinii.

Durerea constanta și dureroasă a arsurilor la stomac îți pot da de furcă până la mijlocul trimestrului al treilea.

Această senzație de foc, cunoscută sub numele de arsuri la stomac, se întâmplă atunci când sfincterul inferior esofagian începe să se relaxeze.

Acest lucru permite ca acizii stomacului să urce în sus spre esofag.

Cele mai bune alimente care cresc producția de lapte matern în timpul alăptării

Femeile gravide sunt candidate primare din două motive

– în primul rând, hormonul relaxin încetinește digestia, ceea ce înseamnă că alimentele stau mai mult în stomac și declanșează o producție mai mare de acid.

– în al doilea rând, bebelușul tău în creștere exercită presiune asupra stomacului și a sfincterul inferior esofagian, crescând șansa ca acizii să fie împinși în esofag.

Deci, ce trebuie să facă o mamă? Urmați aceste cinci sfaturi pentru a ușura durerea.

5 moduri utile să reduci arsurile la stomac în timpul sarcinii

1. Mâncați mai puțin și mai des

Supraalimentarea dă arsuri la stomac, spun specialiștii.

Când sunteți însărcinată, există mai puțin spațiu pentru ca stomacul să se extindă.

Menținerea unei diete sensibile nu numai că va stopa arsurile pe termen scurt, ci și pe tot parcursul sarcinii.

Câștigând mai mult decât greutatea recomandată, pune mai multă presiune asupra abdomenului, ceea ce poate declanșa această afecțiune.

În loc de trei mese pe zi, consumați șase mini-mese de nu mai mult de 1 ½ cești din fiecare aliment.

Mâncărurile mai ușoare sunt recomandate pentru stomac, mai ales în această perioadă.

Motive pentru care nu reușești să slăbești după sarcină

2. Eliminați alimentele declanșatoare

Identificați alimentele care vă intensifică arsurile și eliminați-le din dietă.

Deși nu există alimente „interzise” universal, declanșatoarele frecvente de arsuri la stomac includ alimente acide, cum ar fi

– fructele citrice

– roșiile

– alimentele grase

– alimentele prăjite

– alimentele condimentate

– ciocolata

– cafeaua

– băuturile carbogazoase

– alcoolul (care, după cum bine știți, se elimină oricum din dietă).

3. Concentrați-vă pe lichide

Alimentele lichide sunt mai puțin susceptibile de a cauza probleme decât substanțele solide, deoarece se mișcă mai repede prin stomac.

Supele, smântânile, iaurtul, laptele, shake-urile de proteine ​​și budincile sunt alegeri bune.

Căutați lichide care oferă o cantitate mare de proteine, cum ar fi laptele și iaurtul.

Mestecați alimentele solide încet și foarte bine, până când sunt aproape lichefiate.

Alimentația corectă după nașterea prin cezariană

4. Nu luați cina târziu

Pentru a evita arsurile nocturne, nu mâncați nimic timp de cel puțin trei ore înainte de culcare.

Dormiți cu capul puțin mai sus, dacă aveți probleme. Acidul nu va mai urca spre esofag.

5. Cereți sfatul medicului

Sfatul medicului este important în această situație. Fiecare mămică este diferită, iar tratamentele pot diferi. NU luați pastile după ureche, că le-a făcut bine altor mămici.

Tot ce mănânci și bei, tot ce faci, poate afecta sănătatea bebelușului, dar și pe a ta.

Iată un exemplu de mini-mese sănătoase pe care le puteți consuma

– 1 ceașcă de fulgi de ovăz cu lapte fără grăsimi și 1 măr

– 1 ceașcă de iaurt cu fructe

– ½ unt de arahide și 1 ceașcă de supă de legume

– 1 bol de cereale integrale și 30 gr de brânză tare

– 60 gr de pui, ½ ceașcă de cartofi dulci și 1/2 cană de brânză de vaci cu fructe.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...