(P) 5 beneficii neștiute ale deserturilor

(P) 5 beneficii neștiute ale deserturilor

De multe ori suntem nevoiți să renunțăm complet sau partial la desert. Dacă nu este vorba de indicația medicului, atunci putem crea un echilibru care să ne permită să ne facem o plăcere dulce. Poate fi o cafea, o prăjitură de la cofetarie Bucuresti, o plăcintă, o felie de tort la comanda.

Consumate cu moderație, ne pot însenina ziua și ridica moralul. Pot contribui la un regim echilibrat, fără excese, dar și fără lipsuri majore. Dacă suntem în căutarea unui corp de vis, nu e nevoie să considerăm că desertul a devenit o plăcere vinovată. Putem introduce, cu inteligență, ceva dulce în meniu, pentru a ne păstra energia și motivația. E dificil să continui un regim alimentar când restricțiile sunt foarte mari. De aceea, armonia e cea mai importantă.

Cum să mănânci cu moderație. Rezisti tentatiei intr-o cofetarie Bucuresti?

Este important să adăugăm dulciurile în limita caloriilor zilnice și să nu înlocuim mesele nutritive și sănătoase cu mari cantități de zahăr. Desertul este doar un motiv în plus de a fi veseli și de a ne oferi un moment plăcut. Nu este o masă în sine și, ca orice alt aliment, nu trebuie consumat în exces. 

De exemplu, dacă vom lua un tort la comanda, fie îl consumăm alături de mai mulți oameni, fie timp de mai multe zile. Moderația este cheia. Putem apela la variante cu ingrediente premium, alese cu grijă, cum sunt – sa dam un singur exemplu – cele de pe https://www.magicake.ro/.

Dulciurile au și beneficii, nu cauzează doar probleme, așa cum suntem tentați să credem. Un drum până la cafenea sau la cofetarie – Bucuresti are multe variante in acest sens – nu e mereu un calvar. Dacă alegem cu moderație, ne putem bucura de micile plăceri ale vieții.

Cofetarie București – Beneficiile deserturilor

Iată cele mai importante beneficii ale deserturilor:

  1. Dulciurile sunt pline de nutrienți

E un motiv pentru care corpul nostru ne cere uneori ceva dulce. Dietele sărace în carbohidrați nu iau în calcul de cele mai multe ori că e nevoie de acești compuși pentru a hrăni corpul. Chiar dacă deserturile nu sunt cea mai sănătoasă formă de carbohidrați, cantitățile potrivite ne pot da energie. Atât corpului, cât și minții.

În plus, dulciuri precum plăcinta de dovleac și ciocolata neagră conțin resurse bogate de vitamine, fibre și antioxidanți. Deci, ne fac bine și ne și dau o stare plăcută. Doar beneficii!

  1. Deserturile ne fac mai fericiți

Ați mușcat vreodată din desertul favorit și v-ați simțit transportat imediat într-o lume magică, având o dispoziție mult mai bună? Această senzație este reală.

Mâncărurile care conțin carbohidrați ajută creierul și corpul să producă serotonină și alte substanțe care contribuie la starea noastră de bine.

Deserturile ne influentează în mod pozitiv. Astfel, ele nu ar trebui să fie o plăcere vinovată, ci o sursă de bucurie. Desigur, consumate cu moderație.

Cum să slăbim mâncând dulce

  1. Deserturile ne pot ajuta să ne menținem greutatea

Una dintre cele mai mari cauze ale dietelor eșuate este pofta de dulce. Când renunțăm complet la desert, putem vedea îmbunătățiri pe termen scurt. Dar studiile aratăcine are șanse mai mari să aibă succes în a scăpa de greutatea nedorită: oamenii care au un regim sănătos, care include și câteva dulciuri! Corpul va răspunde la cantitatea mică de dulciuri primită și se va simți satisfăcut. Astfel, nu va mai apărea pofta de dulce.

A ne opri complet din a consuma dulciuri nu va duce decât la excese. În momentul în care vom atinge pragul dorit, vom considera că s-a terminat regimul. Astfel, vom reîncepe să mâncăm în exces. În special mâncărurile care ne-au lipsit în timpul dietei. Ceea ce crește posibilitatea de a ne îngrășa la loc.

  1. Deserturile ne oferă șansa de a include mai multe fructe în regim

Fructele sunt o parte importantă a oricărei diete și ne țin sănătoși, puternici și cu un sistem imunitar dezvoltat. Din păcate, nu avem mereu timp să consumăm fructe cât ar trebui.

Adăugând zmeură sau afine unui iaurt grecesc poate reprezenta un desert minunat, bogat în proteine și grăsimi sănătoase. Ne dă energie și ne satisface și pofta de dulce. Sunt multe posibilități creative de a introduce fructele în meniu. De la căpșune în ciocolată la plăcinte cu mere, avem sute de opțiuni.

Tort la comanda – cu moderație

  1. Deserturile pot remedia partea negativă a regimului

Consumate cu moderație, pot crește încrederea, ridica moralul, aduce buna dispoziție. De aceea se servesc inclusiv în spitale. Când pacienții își pierd apetitul din cauza bolii sau a tratamentului, e mai plăcut să consume ceva dulce și nutritiv în același timp. Dacă sănătatea le-o permite, desigur. Îi ajută să se hrănească și să își mențină moralul ridicat pentru a se face bine cât mai rapid. Le dă inclusiv energie, crescând nivelul de glucoză din sânge.