5 alimente pe care mai bine le mănânci seara, decât ziua!

5 alimente pe care mai bine le mănânci seara, decât ziua!

Se știe despre banane și laptele dulce că te ajută să te relaxezi și să ai un somn bun peste noapte. Dar iată și alte alimente pe care e bine să le mănânci seara, pentru a te odihni mai bine și mai profund.

 

Friptura din carne albă

Multe dintre femeile aflate la dietă mănâncă seara o salată de legume, dar câte dintre ele nu au probleme apoi cu balonarea și abia pot să doarmă liniștite. Este mult mai indicată o bucată mică de friptură din carne slabă, precum carnea de pui, de curcan sau de pește. Aceasta este sățioasă, îți ține de foame până a doua zi, iar proteinele pe care le conține contribuie la un somn liniștit.

Crema de brânză

La cină, pregătește câteva tartine cu pâine prăjită și cremă de brânză. Folosește o brânză cu un conținut scăzut de grăsime, dacă ești la dietă. Brânza îți dă senzația de preaplin și acționează ca un medicament calmant asupra creierului obosit.

Fructele kiwi, excelente să le mănânci seara

Mănâncă două fructe kiwi cu două ore înainte să mergi la culcare. Datorită conținutului ridicat de vitamina E, acestea reglează conexiunile neuronale responsabile cu somnul și odihna, eliberând mai multă serotonină care te ajută să te relaxezi. Dacă ai probleme adesea cu insomnia, consumă kiwi timp de o lună înainte de culcare și vei ajunge să dormi mult mai profund.

Sucul de cirește, bun pentru odihnă

Dacă îți plac sucurile de fructe, în această perioadă profită de fructele de vară și fă-ți singură suc de cireșe. Bea o jumătate de pahar înainte de culcare și vei dormi mult mai bine. Un studiu al Universității din Luisiana demonstrează că sucul de cireșe conține anumite substanțe care ajută la relaxarea activității neuronale și musculare, deci este mult mai indicat seara, decât dimineața sau după amiaza.

Nuci și migdale

Când ne gândim la fructe uscate precum nucile, alunele și migdalele, ne gândim că ne dau energie pentru întreaga zi. Pe de altă parte, aceste fructe ne dau senzația de sațietate și conțin tot felul de uleiuri și grăsimi sănătoase, precum și de magneziu care reglează producția de melatonină, hormonul unui somn bun. Le poți mânca și dimineața cu iaurt, dar sunt excelente să le mănânci seara, înainte de culcare.

foto: 123rf.com

Loading...