4 secrete japoneze pentru a fi în suplă și sănătoasă

4 secrete japoneze pentru a fi în suplă și sănătoasă

Pentru a fi suplă și sănătoasă îți oferim 4 secrete japoneze vechi din moși-strămoși care sunt păstrate și respectate și astăzi. Iată care sunt ele și cum te pot ajuta în viața de zi cu zi.

Experții în sănătate spun că ar trebui să luăm în considerare 3 elemente importante dacă vrem să slăbim.

Acestea sunt

– dieta este importantă în proporție de 80%-90%

– exercițiile fixice te pot ajuta să ai rezultate mai bune

– pentru a slăbi bine include greutăți, cardio în programul tău.

O dietă sănătoasă, o activitate fizică și un consum optim de apă ajută sănătății.

Fiecare cultură are reguli diferite, iar azi vă povestim un top 4 secrete japoneze pentru a fi suplă și sănătoasă.

1. Dacă mănânci ca un luptător de sumo vei arăta ca el

Este cunoscut faptul că luptătorii de sumo mănâncă mult și consistent pentru a face față antrenamentelor.

Iau masa după ce s-au trezit, prânzul este copios, trag un pui de somn.

Chiar dacă au două mese pe zi, acestea sunt imense ca porții și consistente.

Asta poate însemna la o persoană care nu face sport că se poate îngrășa.

Mesele bogate nu prea sunt recomandate celor care nu fac sport aproape deloc.

Urmează un regim echilibrat, rămâi fizic activă și respectă orele de somn.

2. 4 secrete japoneze pentru a fi suplă și sănătoasă – mâncarea caldă

Ceea ce mănânci se transformă și în energie. Fructele și legumele care cresc în lunile de vară răcesc organismul și ajută la ajustarea corpului la temperatura de vară.

Alimentele de iarnă sunt bogate în calorii și încălzesc corpul în lunile reci.

Mâncărurile raw sunt importante pentru sănătate, dar încearcă să consumi mai des mâncăruri calde.

Aceasta ar trebui să conțină nutrienți pentru ca organismul tău să ia cât are nevoie.

3. Fără lichide în timpul mesei

Japonezii nu beau apă la masă, deoarece cred că le este afectată digestia. Acesta este una din cele 4 secrete japoneze pe care ei o respectă.

Lichidele răcesc sistemul și elimină căldura din corp.

Apa neutralizează acidul din stomac, iar corpul pierde extra energie pentru a digera alimentele.

Îți poți lua necesarul de lichid din supe, fructe și legume.

4. Băile calde

Una dintre cele 4 secrete japoneze pentru a fi suplă și sănătoasă este aceea că baia caldă stimulează circulația și reduce stresul.

Japonezii cred că baia caldă ajută și digestiei, pielii și prelungește viața.

Experții susțin că o temperatură de 37 – 38 grade Celsius este una ideală pentru o baie.

Caloriile sunt asociate cu pierderea greutății, în opinia japonezilor, chiar dacă nu toți sunt de acord cu ei.

Potrivit unui studiu, cetățenii japonezi sunt printre cei cu cea mai mare rată de viață și se mențin în formă până la vârste destul de înaintate.

Sursa foto