4 rețete cu avocado pentru întreaga familie. De ce este avocado bun pentru organism

4 rețete cu avocado pentru întreaga familie. De ce este avocado bun pentru organism

Îți oferim câteva rețete cu avocado pe care să le prepari întregii familii. Nimeni nu te va refuza, iar astfel veți beneficia și de toate proprietățile pe care le are avocado-ul pentru organism.

Avocado-ul este un fruct sănătos pe bună dreptate. Este plin cu substanțe nutritive, grăsimi delicioase, fibre.
Aceste fructe face parte din rețete vegane, paleo și nu numai.

Retetele numeroase cu avocado evidențiază versatilitatea acestui fruct tropical: de la pansamente sau până la piureuri sau chiar deserturi, avocado este delicios.

Este chiar și foarte simplu de folosit și de preparat.

Probioticele sunt bune pentru creier, dispoziție și stomac

4 rețete cu avocado pentru întreaga familie. De ce este avocado-ul bun pentru organism

Avocado-ul este bogat în vitaminele C, E, K, B6, acid folic, acid pantotenic, potasiu, are acizi monosaturați, fibre.

Reduce colesterolul: avocado conține un sterol numit beta-sitosterol care ajută la menținerea nivelului sănătos de colesterol.

Menține atenția și concentrarea: fructele conțin luteină și zeaxantină, carotenoide care susțin funcția oculară și protecția ochilor.

Susține oasele sănătoase: un avocado conține 50% din cantitatea recomandată zilnic de vitamina K, un factor cheie în absorbția calciului.

Împiedică cancerul: folatul adecvat vă protejează corpul împotriva cancerului de colon, stomac, pancreatic și de col uterin. Acest lucru se întâmplă prin prevenirea mutațiilor ADN și ARN nesănătoase.

Ajută unei sarcini sănătoase: acidul folic este esențial pentru dezvoltarea fătului.

Prea puțin este știut că poate provoca avort spontan, precum și defecte congenitale.

Combate depresia: acidul folic previne acumularea de homocisteină, o substanță care determină o circulație slabă a sângelui în creier.

Homocisteina interferă, de asemenea, hormonii care reglează starea de spirit, somnul și apetitul.

Îmbunătățește digestia: datorită conținutului ridicat de fibre, avocado reglează funcția intestinului și previne cancerul de colon.

Detoxifică corpul: Fibrele absorb toxinele pe care ficatul le excretă prin bilă și le elimină.

Previne bolile: fibrele joacă un rol cheie în scăderea riscului de apariție a bolii coronariene, accident vascular cerebral, hipertensiune, diabet, obezitate și anumite afecțiuni gastro-intestinale.

Ajută la pierderea în greutate: fibrele dau senzația de sațietate pentru a ajuta la prevenirea supraalimentării.

Conținutul său de grăsime vă lasă să vă simțiți sătulă.

Salata eficientă contra cancerului. Trebuie să o consumi cel puțin o dată pe săptămână

Și semințele de avocado sunt bune

Mai nimeni nu consumă și sâmburele de avocado. De obicei este aruncat sau pus în apă să dea rădăcini.

Pentru a-l consuma îl pui într-o pungă și-l zdrobești bine, bine.

Poți face din el o pudră fină pe care să o păstrezi la frigider timp de o săptămână, într-un borcan din sticlă.

4 rețete cu avocado pentru întreaga familie

1. Smoothie verde pentru micul dejun

Se prepară din

– 1 lămâie, tăiată

– 1 avocado, curățat și tăiat

– 2 tulpini de țelină

– 2 cești de spanac

– 1/2 legătură de pătrunjel

– 1/2 lingură de coriandru

– 1 castravete organic

– 1 linguriță ulei de măsline extra-virgin organic

– 1 lingură de pulbere de semințe de avocado

– puțină sare de mare

– câteva felii subțiri de ghimbir

– apă, după cum este necesar

– o mână de fructe de padure.

Se spală bine ingredientele, apoi se pun într-un blender. Se poate adăuga apă până se obține consistența dorită.

2. Avocado cu pesto și roșii

Se poate servi la micul dejun sau la masa de prânz.

Aveți nevoie de pâine prăjită. Puneți avocado-ul pasat cu zeamă de lămâie, sare și piper.

Mai puneți, dacă doriți, pesto, iar la final roșii tăiate mărunt.

Dacă doriți să aveți și proteine, mai puteți adăuga omletă.

10 alimente bogate în magneziu pe care trebuie să le consumi mai des

3. Smoothie la bol, cu avocado

Acest smoothie se servește într-un castron, conține proteine și fibre, ambele excelente pentru micul dejun.

Se prepară din

– 2 banane feliate

– 1 avocado tăiat bucăți

– 1 mango mic, mărunțit

– 100 gr spanac

– 250 ml lapte de cocos

– 1 lingură unt de migdale neîndulcit

– 1 lingură sirop de arțar (opțional)

– un amestec de semințe format din chia, dovleac, floarea soarelui, de in

– 1 lingură pudră de semințe de avocado

– puțină scorțișoară

– fulgi de nucă de cocos

– fulgi de migdale

– miere, opțional.

Amestecă semințele, fulgii de cocos, cei de migdale, scorțișoara și siropul de arțar într-un bol mai mare. Semințele pot fi trase foarte puțin la tigaie.

Le bagi la cuptor 10-15 minute, amestecând la fiecare 5 minute.

Avocado, mango, spanacul, laptele de cocos, untul de migdale, banana și mierea se pun într-un blender.

Pune în acest amestec 1-2 linguri din amestecul băgat la cuptor, atunci când servești preparatul.

4. Avocado la cuptor

Ai nevoie de avocado, 2 ouă, sare și piper.

Taie fructul în două, scoate sâmburele, sparge câte un ou în fiecare jumătate de avocado, condimentează-l, apoi bagă-le la cuptor aproape 15 minute.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto