4 beneficii ale vitaminei B pentru copii. Care sunt vitaminele din complexul B

4 beneficii ale vitaminei B pentru copii. Care sunt vitaminele din complexul B

Profitați de beneficiile vitaminei B pentru copii, discutați cu medicul și faceți cea mai bună alegere. Această vitamină este esențială.

Micuțul tău crește și în acest stadiu nu-l poți lăsa să rateze beneficiile vitaminei B.

Această vitamină este esențială pentru copii în anii lor de creștere, deoarece contribuie la stimularea creșterii lor mentale și fizice.

Complexul de vitamina B pentru copii este o combinație de 8 vitamine importante, și anume:

– Vitamina B1, cunoscută și sub numele de tiamină

– Vitamina B2, cunoscută și sub denumirea de riboflavină

– Vitamina B3, cunoscută și sub denumirea de niacină

– Vitamina B5, cunoscută și ca pantotenic

– Vitamina B6, cunoscută și sub denumirea de piridoxină

– Vitamina B7, cunoscută și sub numele de biotină

– Vitamina B9, cunoscută și sub numele de acid folic

– Vitamina B12, cunoscută și sub numele de cobalamină

Intoleranța la lactoză la sugari – cauze, simptome și metode de tratament

Beneficii ale vitaminei B pentru copii. 4 tipuri de vitamina B

Dacă orice vitamină este deficitară în organism, poate provoca boli grave.

În același timp, atunci când o anumită vitamină este luată în exces, poate avea ca rezultat și efecte secundare nocive.

1. Vitamina B1 (tiamina)

Vitamina B1 este responsabilă pentru producerea de energie în corpul copilului.

Pentru creșterea copiilor cerința acestei vitamine variază de la 500-900 micrograme pe zi.

Această vitamină este crucială pentru transformarea zahărului și a altor carbohidrați în energie.

Protejează sistemul nervos de orice fel de deteriorare sau degenerare.

Și, cel mai important, este necesar pentru transmiterea mesajelor din creier (sistemul nervos) către diferite organe ale corpului.

Vitamina B1 pentru copii poate fi obținută din următoarele surse:

-Nuci

– Seminte de floarea soarelui

– Peşte

– Fasole

– Soia prăjită

– Mazăre

– Pâine de grâu

Amintiți-vă că vitamina B1 este foarte sensibilă la temperatură.

Astfel, atunci când alimentele sunt suprapuse, prelucrate sau congelate, pot pierde conținutul vital B1.

Marea vindecă boli gratuit. Vezi ce ai de făcut ca să profiți de asta

2. Vitamina B6 (piridoxină)

Este o vitamină esențială și funcționează în funcționarea generală fără probleme a diferitelor funcții ale corpului intern.

Pentru copii în creștere, cerința acestei vitamine variază de la 0,5 la 1,0 miligrame pe zi.

Această vitamină joacă un rol vital în funcționarea corectă a sistemului cardiovascular și, de asemenea, a sistemului nervos.

De asemenea, ajută la o digestie bună și la dezvoltarea imunității.

Este necesară funcționarea corectă a creierului și este cea care reglează dispozițiile.

Vitamina B6 pentru copii poate fi obținută din următoarele surse:

– Păsări de curte

– Vită

– Peşte

– Cereale integrale

– Nuci și fasole

– Banane

– Cartofi

Amintiți-vă, este mai bine să obțineți B6 dintr-o dietă echilibrată.

În cazul administrării de suplimente, atunci când consumați exces de vitamina aceasta poate duce la greață, dureri abdominale și, de asemenea, probleme neurologice.

3. Vitamina B7 (biotină)

Această vitamină solubilă în apă din grupul de complex B este foarte esențială pentru procesele metabolice ale grăsimilor și carbohidraților.

Pentru creșterea copiilor, cerința acestei vitamine variază de la 12-40 micrograme.

Ajută la menținerea calmului și menținerea unui sistem nervos sănătos.

Se poate dovedi utilă pentru cei care au diabet zaharat de tip 2 și care de asemenea controlează nivelurile de insulină.

Este esențială pentru menținerea unei creșteri sănătoase a părului și a unghiilor.

Vitamina B7 poate fi obținută din următoarele surse.

– Orz

– Porumb

– Cereale fortificate

– Gălbenuș de ou

– Avocado

– Broccoli

– Conopidă

– Brânză

– Spanac

– Ciuperci

7 mituri despre alăptarea prelungită. Este bine sau nu să alăptezi copilul când crește

4. Vitamina B12 (Cobalamina)

Vitamina B12 este esențială atât pentru bătrâni, cât și pentru tineri.

Potrivit medicilor, cerința zilnică pentru această vitamină este de aproximativ 2,5 micrograme.

Este important pentru sinteza ADN și are nenumărate beneficii pentru copiii mici.

Luptă împotriva astmului la copii și, de asemenea, ajută într-o oarecare măsură să combată HIV.

Această vitamină ajută la producerea de globule roșii și menține un sistem nervos eficient.

Vitamina B12 pentru copii poate fi obținută din următoarele surse:

– Lactate

– Ouă

– Carne

– Păsări de curte

– Crustacee

Deficiența acestei vitamine poate provoca probleme grave cum ar fi anemia, mușchii fragili și creșterea în stagnare.

Astfel, atunci când copilul primește o dietă echilibrată, poate obține numai vitaminele necesare.

Copilul are o infecție la ureche – cum îți dai seama și cum o tratezi

4 beneficii ale vitaminei B pentru copii. Suplimentele de vitamină

Atunci când copilul nu primește vitaminele necesare din alimentele sale, numai atunci ar trebui să i se administreze suplimente pentru a satisface acel deficit de vitamine.

Nu decideți pe cont propriu, permiteți medicului să decidă ce supliment de vitamine trebuie luat.

Nu modificați doza de suplimente pe cont propriu. Oprirea sau creșterea dozei trebuie recomandată numai de către medicul copilului.

Uneori, este benefic să se ia injecții cu complexe B pentru a îndeplini cerințele organismului de vitamine, deoarece injecțiile pot trece direct substanțele nutritive în sânge.

În cele din urmă, trebuie să înțelegeți că nimic nu poate înlocui o dietă echilibrată și că prea multă dependență de suplimente nu este bună pentru sănătate.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...