1. Începe-ți ziua cu o cană cu apă caldă și lămâie

Combinația de apă caldă în care se adaugă lămâie proaspătă băută în fiecare dimineață ajută digestia. De asemenea, acest mix, spune Dr. Sara Gottfried care este și autoare a cărții bestseller ”The Hormone Cure & The Hormone Reset Diet” (HormoneReset.com), favorizează alegerea pe parcursul zilei a unor alimente mai sănătoase. Asta înseamnă, spune specialistul american legume cu frunze verzi, avocado, germeni de grâu, smoothie-uri și supe de legume, în detrimentul produselor procesate, a cărnii grase și a consumului mare de cafea. Iar alimentele sănătoase menționate anterior aduc organismului aport de clorofilă, de enzime, vitamine, minerale și favorizează o mai bună oxigenare.

2. Ia zilnic o linguriță de ulei din ficat de cod

Uleiul din ficatul de pește cod reprezintă o sursă de combustibil pentru creier și o sursă extraordinară de omega 3, care reduce nivelul de cortizol și inflamațiile din organism și poate încetini îmbătrânirea. În plus, oferă vitaminele D, A, E și K. O linguriță pe zi de ulei din ficat de cod, luat și dimineața, la micul dejun, e importantă pentru ADN.

3. Evită mereu alcoolul

Alcool băut frecvent în a doua parte a zilei, poate părea că ajută la relaxare după o zi lungă de lucru. Însă, în realitate, alcoolul dă peste cap echilibrul hormonal și poate compromite somnul, spune medicul american. Dezechilibrul hormonal duce la stări de depresie, afecțiuni intestinale, infertilitate și chiar probleme de sănătate a pielii. Alcoolul crește, de asemenea, nivelul de cortizol care nu este deloc indicat femeilor aflate în condiții de stres.

 

Credit foto: Shutterstock