3 semne care îți arată că ai uitat de tine… de când ești mamă

3 semne care îți arată că ai uitat de tine... de când ești mamă

Cu siguranță că sunt multe semne care îți arată că ai uitat de tine de când ești mamă. Noi îți spunem doar despre trei dintre ele, poate că vei face ceva în această privință.

Ca mame, sunteți ocupate de îngrijirea partenerului, a copiilor și a gospodariei și adesea uitați să aveți grijă de voi.

De acest lucru nu ar trebui să vă lipsiți și nici să uitați. Dacă voi sunteți bine, atunci ți restul lucrurilor pe care le veți face vor fi minunate.

Știți că puteți avea mai multă grijă de ceilalți dacă vă vom ocupa de voi înșivă.

Trebuie să aveți grijă de voi pentru a oferi cele mai bune îngrijiri și sprijin celor pe care îi iubim.

Chiar dacă ai avea grijă de tine ar trebui să fie prioritatea nr. 1, dar nu se întâmplă întotdeauna așa.

Uneori trebuie să te retragi, să te uiți la ceea ce se întâmplă și să faci schimbări intenționate.

Tunsori care te fac să arăți mai tânără

3 semne care îți arată că ai uitat de tine… de când ești mamă

Nu poți să faci chiar totul

Se poate că lista lucrurilor pe care le ai de făcut să fie prea lungă. Nu ar trebui să fie chiar așa.

Se poate să ai zile când te simți mai puțin bine, ai chef mai puțin, te simți copleșită.

Nu mai dat atât de multă atenție acestor lucruri și ai grijă de tine.

6 trucuri de frumusețe ca să eviți îmbătrânirea tenului

Sunteți frecvent obosită sau bolnavă

Există momente când boala apare, bineînțeles. Dar, uneori, ele apar și pentru că nu primești îngrijirea de bază necesară funcționării.

Sufletul nehrănit, lipsa de hrană sănătoasă și lipsa suficientă a timpului de relaxare pot altera totul.

Ai răbdare ZERO

Acesta este indicatorul că cineva nu are suficient timp pentru el.

Nu mai amâna ceea ce vrei să faci pentru tine spunând că acum nu ai timp că trebuie să faci altceva. Așa va fi mereu.

Fă-ți timp pentru tine așa cum te ocupi și de restul lucrurilor. Vei vedea că se poate și nu se va întâmpla nimic rău.

Ai nevoie de timp pentru a-ți încărca bateriile, pentru a te relaxa, pentru a-ți pune gândurile în ordine.

Cum transformi relația toxică într-una sănătoasă

Cum te pui pe tine pe primul loc

Obișnuiți-vă să spuneți și nu

Lucrați la obiceiul de a răspunde standard la orice invitație, indiferent cine întreabă sau când.

Trebuie să-mi verific calendarul, vă voi trimite mesaj când sunt acasă, lucruri de genul.

Acest lucru vă oferă timp să vă gândiți dacă într-adevăr doriți să spuneți da sau nu invitației.

Acceptați ajutorul

O parte din motivul pentru care nu avem timp pentru noi înșine este că insistăm să facem totul singure.

Veți simți o eliberare atunci când cineva vă va ajuta cu o anumită treabă. Poate fi soțul sau alți membri ai familiei.

Partenerii noștri nu sunt singurii care pot ajuta. Implicați copiii în treburi care se potrivesc vârstei lor.

8 semne ca sunteți un cuplu cu adevărat fericit

Programați ieșiri în oraș

Amintiți-vă acum câțiva ani când petrecerea timpului cu partenerul era exact ceea ce aveați nevoie?

Să te distrezi, să te relaxezi și să te conectezi cu partenerul tău este o mare parte din îngrijirea ta.

Puteți face asta măcar o noapte pe lună și va fi minunat!

Puterea exemplului

Uneori e mai ușor să faci ceva pentru copii decât pentru tine.

Gândește-te la fiica ta (sau fiul tău) ca adult. Vrei ca el sau ea să știe cum să o ia mai ușor și să se relaxeze?

Gândiți-vă care este cel mai bun mod de a-i învăța acea abilitate? Faceți voi și vor învăța și ei.

Există atât de multe moduri în care puteți avea grijă de voi. Ce vei face astăzi pentru tine?

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto