Conform unui studiu, cele mai multe femei se simt nesigure din cauza abdomenului, nu întotdeauna plat ca în revistele de specialitate.

Nu ai nevoie de pătrățele pentru a fi sănătoasă. Micile schimbări pe care le poți face vor schimba forma abdomenului tău.

Chiar dacă alimentația este importantă în acest sens, nu evita nici mișcarea pe care o poți face chiar la tine acasă.

Amestecul care se bea înainte de culcare și te scapă de grăsime. Slăbești peste noapte!

3 schimbări pe care trebuie să le faci dacă vrei un abdomen plat

1. Nu trebuie să renunți la carbohidrați …

Dar trebuie să adăugați fibre.

Da, vă menține plin, dar promovează și bacteriile intestinale bune, care sunt legate de o greutate sănătoasă.

2. Mâncați migdale

Migdalele sunt o alegere bogată în fibre și un studiu recent a arătat că persoanele care le-au mâncat zilnic au pierdut mai mult grăsime abdominală decât cei care nu au făcut-o.

Dieta volumetrică te ajută să slăbești până la 1 kilogram pe săptămână

3. Ridicați greutăți de cel puțin trei ori pe săptămână

Sportul de rezistență, cel puțin trei zile pe săptămână, vă poate ajuta să ardeți mai multă grăsime, inclusiv la burtă, din moment ce mușchiul revigorează metabolismul.

Dar nu evitați nici sportul moderat.

Formarea unei rutine fizice este cea mai importantă pentru gestionarea greutății în ansamblu.

Alegeți ceva ce vă place – jogging, plimbare mai rapidă, orice – și faceți din ea un obicei.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto