3 obiceiuri alimentare zilnice pentru un trup fericit

3 obiceiuri alimentare zilnice pentru un trup fericit

90% din nivelul de serotonină din organism provine din metodele alimentare aplicate, care trebuie să includă și aminoacidul numit triptofan. Este un neurotransmițător important care trimite semnale creierului.

 

Nivelul de serotonină din corp, hormonul fericirii sau al stării de bine, este influențat, pe lângă nutriție, de odihnă, apetit, dorința sexuală și de comportamentul social. Însă iată care sunt cele trei obiceiuri alimentare de care e bine să ții cont zilnic!

Mănâncă alimente naturale pentru o inimă puternică

Anumite tipuri de alimente, în special cele care conțin triptofan, pot să îți facă nu doar plăcere când le mănânci, dar să te ajute și la restabilirea echilibrului hormonal. 'Mâncând produse naturale diversificate, cu mici cantități și de produse animale, este cheia pentru starea de bine a organismului', recomandă Dolores Baretta, un nutriționist specializat în procesele digestive, din Zurich (Elveția), citată de un site specializat în sănătate. Mănâncă legume și fructe precum vegetale, ananas, soia, semințe de chia, ovăz, nuci, somon și curcan. Evită zahărul, laptele și produsele procesate.

Bucură-te de lumina soarelui!

Mergi afară și, când ai ocazia, servește masa în aer liber. Lumina soarelui ne face mai fericiți pentru că mărește nivelul de serotonină din creier. Soarele poate trata depresia, dar poate fi eficient și pentru anxietate, stres și e benefic și în alimentație, pentru a mânca relaxat(ă).

Micronutrienți și probiotice pentru sănătate

Asigură-te că alimentația ta include vitamine, minerale și probiotice care să îți suplimenteze aportul nutritiv încă de dimineață. Îți ajută creierul, sistemul imunitar și favorizează echilibrul între un trup sănătos și o minte sănătoasă.

Credit foto: Shutterstock