3 moduri de a reduce greața în timpul sarcinii

3 moduri de a reduce greața în timpul sarcinii

Greața în timpul sarcinii este o stare cu care se confruntă foarte multe mămici. Există remedii împotriva lor, dar la fel de bine se poate ca ele să nu funcționeze în toate cazurile. Discutați cu un specialist.

Corpul fiecărei femei trece printr-o serie de transformări fizice în timpul sarcinii.

Peste jumătate dintre mame se confruntă cu vărsături și greață în timpul sarcinii, mai ales în primul trimestru.

Grețurile de dimineață se pot întâmpla în orice moment al zilei, nu numai dimineața. Acest lucru nu indică faptul că micuțul este bolnav.

Greața poate fi pur și simplu un rezultat al unei creșteri bruște a hormonilor din corp. Este în cea mai mare parte ușoară și dispare singură pe parcursul sarcinii.

De fapt, există câteva femei care nu experimentează acest simptom deloc.

Cu toate acestea, dacă suferiți de greață, există modalități prin care puteți încerca să o reduceți.

Remedii pentru greața și stările de vomă din al treilea trimestru de sarcină

3 moduri de a reduce greața în timpul sarcinii

1. Controlul dietei

Există câteva alimente care vă oferă nu numai nutriția necesară, ci și un remediu împotriva grețurilor.

Alege mese care sunt bogate în proteine ​​sau carbohidrați, care au un conținut scăzut de grăsimi, și sunt ușor de digerat.

Alimentele sărate sunt cunoscute pentru a ajuta la calmarea grețurilor de dimineață.

Puteți adăuga, de asemenea, puțin ghimbir la băuturi și mâncăruri. Alegeți mereu ghimbirul proaspăt și aromat.

De asemenea, puteți încerca să aveți gustări mici, în loc de cele trei mese obișnuite.

O burtă goală agravează greața. Bineînțeles, este de la sine înțeles că vă îndepărtați de alimente și de mirosurile care o pot declanșa.

Beți apă, deoarece hidratarea poate ajuta la prevenirea vărsăturilor într-o mare măsură.

De asemenea, aveți grijă și la vitaminele prenatale. Conținutul de nutrienți din acestea poate copleși sistemul digestiv, înrăutățind starea.

2. Mediul înconjurător

Puteți evita parfumurile, lumanările parfumate sau detergenții de curățare. Iluminarea și temperatura camerei ar putea să facă o diferență.

De asemenea, este important să vă odihniți suficient. Încercați să dormiți timp de opt ore în timpul nopții.

Nu ratați pui de somn dacă vă simțiți obosită, deoarece epuizarea ar putea crește șansele de greață.

De asemenea, încercați să stați departe de factorii de stres cât mai mult posibil.

Ia-ți puțin timp din programul tău pentru a practica meditația sau orice altceva care te relaxează.

Acest lucru poate ajuta la reducerea senzației de „greață”. Vă puteți reduce greața prin deschiderea ferestrelor sau doar prin respirația aerului curat în general.

Fumul și fumatul sunt complet în afara imaginii. Nu numai că acest obicei poate provoca greață, dar poate duce și la nașterea prematură a copilului.

Desigur, este important să vă asigurați că mediul înconjurător, inclusiv casa, este curat.

De ce se bucură cel mai mult bebelușul atunci când este în burtica mamei

3. Folosiți tratamente supravegheate

Puteți merge pe unele remedii sau tratamente alternative care elimină greața sau o reduc. Presopunctura poate fi una dintre ele.

Se aplică presiune asupra anumitor părți ale corpului pentru a crește fluxul de sânge, asigurând astfel o ușurare.

Puteți încerca și yoga. Unele întinderi meditative pot ajuta la reducerea stresului, ceea ce, la rândul său, poate ajuta la reducerea grețurilor.

Dar, este întotdeauna esențial să consultați medicul înainte de a încerca ceva de rutină.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto