3 greșeli comune când renunți la carne

3 greșeli comune când renunți la carne

Atunci când decizi să elimini produsele din carne din alimentație trebuie să îți gândești întregul meniu dintr-o cu totul altă perspectivă. Ia aminte cele mai comune greșeli pe care le face majoritatea vegetarienilor la început de drum.

 

Pentru a nu-ți sabota bunele intenții în trecerea de la alimentanția omnivoră la cea vegetariană, ține cont de câteva mențiuni importante, care te vor scuti de bătăi de cap și kilograme în plus în perioada de tranziție.

1. Brânză îl loc de carne

Înlocuind produsele din carne cu cele din brânză este cea mai mare greșeală pe care o fac noii vegetarieni. Brânza conține o cantitate mare de grăsimi, este un aliment procesat și oferă beneficii destul de reduse comparativ cu alte opțiuni. Superalimentele sunt binevenite în alimentația vegetariană.

2. E permis tot ce nu conține carne

Nu chiar! Dacă a nu mânca produse din carne înseamnă pentru tine că îți sunt permise și pizza vegetariană, cartofi (inclusiv prăjiți), salată cu diverse toppinguri, atunci ai șanse majore să iei în greutate și să nu mănânci de fapt sănătos. Indincat este să îmbini legumele și fructele cu diverse plante, nuci și semințe.

3. Carbohidrații sunt indicați

Este adevărat că pentru a avea energie corpul are nevoie de carbohidrați, însă e important și felul acestora. Nu este vorba despre pâine, paste, gogoși, lipii și cereale, ci despre fructe și legume, orez, leguminoase (fasole, mazăre, linte etc.) și nuci, care conțin carbohidrați naturali ce cresc în natură, nu care sunt creați de om și procesați din făinoase.

Credit foto: 123rf