14 remedii pentru depresie. Râsul este unul dintre ele

14 remedii pentru depresie. Râsul este unul dintre ele

Încearcă aceste remedii pentru depresie, aplică-le în fiecare zi și vei vedea că starea ta se va îmbunătăți. Nu ocoli nici medicul, veselia, râsul și soarele.

Diferitele remedii pentru depresie includ yoga, exerciții regulate, râsete și consumul de alimente bogate în vitamine B, minerale și triptofan.

Aceste remedii naturale vă vor ajuta să faceți față depresiei într-un mod sănătos.

Depresia este o tulburare destul de comună, dar gravă a dispoziției.

Poate avea un efect sever asupra felului în care gândiți, simțiți și tratați viața de zi cu zi, cum ar fi somnul, mâncarea sau munca.

Există multe forme diferite de depresie, care se pot dezvolta fiecare în circumstanțe unice, cum ar fi depresia postpartum sau tulburarea afectivă sezonieră.

Cea sezonieră se caracterizează prin depresie declanșată de lipsa de lumină solară în timpul lunilor de iarnă.

Tratamentul adecvat poate oferi ajutor majorității persoanelor care suferă de această stare potențială debilitantă.

Depresia după naștere. Cum o recunoști

14 remedii pentru depresie

Depresia este o tulburare psihologică care poate fi gestionată. Iată câteva remedii bune care vă pot ajuta:

1. Yoga și meditația

Practicarea yoga și meditația poate, de asemenea, să amelioreze și să îmbunătățească starea ta de spirit.

Potrivit lui Dharma S. K., yoga și meditația modifică foarte eficient biochimia creierului.

În timp ce vă întindeți atunci când faceți yoga, de fapt trimiteți un mesaj către creier prin măduva spinării. Acest mesaj schimbă chimia creierului.

Echilibrul perfect de stimulare și relaxare pe care îl oferiți creierului îmbunătățește senzația de „mă simt bine” după practica yoga.

Adevărata unire a energiei și a relaxării vă face să vă simțiți mai bine.

Practicandu-te cu asanas si pranayamas te face sa stai departe de boli cum ar fi depresia. Practicati yoga regulat.

2. Râsul

„Râsul este cel mai bun medicament” este un citat celebru și este într-adevăr adevărat, mai ales în cazurile în care o persoană suferă de depresie sau are cel puțin câteva dintre simptomele depresiei.

Un studiu de cercetare condus de L Fonzi arată că râsul poate îmbunătăți starea de spirit și are un impact favorabil asupra relațiilor sociale și asupra sănătății.

De asemenea, poate ajuta la contracararea simptomelor de depresie.

3. Exercițiul fizic

Exercițiile regulate vă ajută să vă relaxați, să reduceți anxietatea și să vă îmbunătățiți starea de spirit și sentimentul de bunăstare.

De asemenea, ajută la prevenirea bolilor cronice și a altor boli.

Experții sugerează că 150 de minute de activitate fizică pe săptămână, cu activitate fizică moderată intensă pe săptămână, sunt bune atât pentru sănătatea fizică, cât și pentru cea psihică.

Ce faci după pierderea unei sarcini. Tratament, îngrijire și precauții

4. Ceaiul verde

Prelucrarea ceaiului verde se face prin aburirea frunzelor. Fierberea frunzelor păstrează nivelele antioxidante.

A fost făcut un studiu de la Școala Postuniversitară Universitară Tohoku din Sendai, pe un număr de 1.058 de persoane în vârstă în vârstă de peste 70 de ani din comunitatea japoneză.

Cercetările au arătat că consumul de 3-4 căni de ceai verde scade în fiecare zi șansa de a dezvolta simptome depresive.

Aminoacidul care este prezent în ceai are un efect tranchilizant asupra creierului, care este asociat cu relaxarea.

5. Cardamom

Cardamomul este, în general, utilizat ca un condiment în multe delicatese și este, de asemenea, util în cazul depresiei.

Este adesea folosit pentru a adăuga aromă la ceai. Această aromă acționează ca un medicament în tratamentul depresiei.

Activizează celulele creierului și dă un sentiment revigorant.

6. Aromaterapie

Tratamentele de aromoterapie sunt cunoscute pentru a modifica toate emoțiile negative, depresia fiind una dintre ele.

Această terapie funcționează la un nivel psiho-biologic și afectează nu numai sănătatea mintală, ci și sănătatea fizică.

Simțul nostru de miros are capacitatea de a influența starea noastră de spirit și de a ne modifica, de asemenea, emoțiile.

Această terapie poate fi, de asemenea, introdusă în organism prin piele. Răsfățați-vă cu aromoterapia și eliberați-vă anxietatea și stresul.

Activitatea fizică nu are efecte doar asupra corpului. 5 moduri în care mișcarea îți poate îmbunătăți starea de spirit

7. Sparanghelul

Sparanghelul, o legumă, nu este doar delicioasă, ci și nutritivă și benefică pentru sănătatea ta.

Sparanghelul are un efect diuretic asupra organismului și este utilizat ca medicament pe bază de plante pentru multe tulburări mintale.

Rădăcina plantei de sparanghel este cunoscută ca fiind cea mai benefică în tratamentul depresiei. Acționează asupra creierului și nervilor.

Unu până la două grame de pulbere uscată pot fi folosite în fiecare zi împreună cu apă.

8. Caju

Nucile caju sunt folosite ca remediu pentru depresie și, de asemenea, pentru slăbiciune nervoasă.

Prezența unei vitamine B, riboflavina, ajută la menținerea creierului vesel, activ și energic.

9. Varza

Potrivit Asociației Americane pentru Cercetare a Cancerului, acidul folic și vitamina C prezente în varză protejează împotriva stresului, bolilor de inimă și a altor infectii.

Încercați o varietate de moduri de a include varza în dietă. Aruncați varză într-o salată, faceți o supă de varză, etc.

Varza este, de asemenea, o sursă bună de fibre, iar sucul din varza crudă este cunoscut pentru a vindeca ulcerele de stomac.

10. Ashwagandha

Ashwagandha, cunoscută și sub denumirea de Ginseng indian, este o plantă care are o mare importanță în Ayurveda și a fost utilizată în mod tradițional pentru a trata multe afecțiuni.

Un studiu recent a arătat că extractele de rădăcină de la Ashwagandha prezintă proprietăți antidepresive care sunt compatibile cu medicamentele standard administrate în cazurile de depresie.

11. Triptofanul

O scădere a triptofanului în corp poate duce la simptome de depresie.

Triptofanul este responsabil pentru producerea unui neurotransmițător important, serotonina.

Acest lucru ajută la reducerea sentimentelor de depresie.

Produsele care conțin triptofan includ produsele din carne de pasăre, pește, soia, nuci de copac, unt de arahide, arahide, semințe de susan și semințe de dovleac.

12. Vitamina B și folați

Puteți, de asemenea, lupta împotriva depresiei consumând alimente bogate în vitamine B.

Vitamina B6 este esențială pentru metabolizarea triptofanului în serotonină.

Nivelurile de acid folic și vitamina B 12 se dovedesc a fi mai scăzute la persoanele care sunt deprimate.

Includerea unor produse alimentare bogate în vitamina B și folați va ajuta persoanele care suferă de depresie.

Unele alimente care conțin vitamina B sunt fasole, leguminoase, păsări de curte, crustacee, cereale integrale și fructe citrice.

13. Vitamina D și minerale

Includerea alimentelor bogate în vitamina D și minerale esențiale, cum ar fi calciu, fier și zinc, ajută de asemenea la ameliorarea simptomelor depresiei.

Alimentele cum ar fi produsele de pasăre, legumele cu frunze verzi, pește, migdale, produse din carne și cereale fortificate pot fi incluse în regimul alimentar.

20 de beneficii și efecte adverse pe care le are uleiul de pește

14. Pește și uleiuri de pește

Uleiul de pește conține acizi grași omega-3 ca DHA (acid docosahexaenoic) și EPA (acid eicosapentaenoic). DHA este importantă în principal pentru funcționarea optimă a creierului.

Un studiu  a arătat că persoanele care au consumat 1 gr de ulei de pește zilnic au avut o scădere cu 50% a simptomelor legate de depresie, anxietate, tulburări de somn, tristețe.

Aceste grăsimi sunt vitale pentru funcționarea optimă a creierului și sunt legate de o incidență redusă a depresiei.

În afară de aceasta, uleiurile de pește sunt cunoscute pentru scăderea colesterolului și îmbunătățirea sănătății cardiovasculare generale.

Nucile, semințele de in și peștii grași, cum ar fi tonul sau somonul, sunt bogate în acizi grași omega-3.

În afară de uleiul de pește, aportul de pește este un bun remediu pentru depresie.

Rezultatele unui studiu de cercetare sugerează că consumul de pește poate fi benefic pentru sănătatea mintală a femeilor și reduce riscul apariției depresiei la femei.

Nu uita de băile de soare

Ia soarele numai pentru tine. Lumina naturală de dimineață vă va ajuta să vă relaxați.

Angajați-vă în activitate fizică regulată timp de cel puțin trei-patru zile pe săptămână.

Acesta nu numai că vă va motiva să rămâneți în planul de tratament, ci vă va ajuta să vă simțiți mai puternice.

Urmând aceste remedii, împreună cu medicamentele prescrise de medic, vă veți îmbunătăți starea de sănătate.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...