14 cele mai bune plante naturale pentru anxietate și depresie

14 cele mai bune plante naturale pentru anxietate și depresie

Printre cele mai bune plante naturale pentru anxietate și depresie se numără valeriana, roinița, mușețelul sau floarea pasiunii. Află ce alte plante te mai pot ajuta.

Există ierburi diferite pentru anxietate și depresie, deoarece acestea pot avea de multe ori efecte liniștitoare, anxiolitice, sedative sau detoxifiere.

Anxietatea este adesea greșit înțeleasă, deoarece oamenii se pot descrie ca fiind stresați sau copleșiți de viața personală sau de muncă.

În majoritatea formelor, stresul este un răspuns temporar al organismului și, de obicei, trece în câteva ore sau zile.

Cu toate acestea, tulburările de anxietate sunt când nivelul ridicat al stresului devine cronic, iar aceste condiții trebuie luate în serios.

Unele dintre cele mai frecvente tulburări de anxietate sunt o tulburare de anxietate socială, o tulburare de panică sau o tulburare de anxietate generalizată.

Simptomele frecvente ale tulburărilor de anxietate includ

– creșterea ritmului cardiac

– palpitații

– dificultăți de respirație

– mâini blege

– transpirații

– frisoane

– dureri de cap

– stomac deranjat

– insomnie

– modificări ale apetitului și ale stării de spirit.

Când vine vorba de tulburări de dispoziție, anxietatea este extrem de strâns legată de depresie.

În mai mult de 75% din cazuri de depresie, există un diagnostic de tulburare de anxietate, iar tulburările de panică sunt adesea prezente.

Depresia se manifestă adesea cu simptome precum perioade lungi de tristețe sau lipsă de entuziasm pentru viață, chiar și în interesele anterioare.

Unele dintre simptomele cele mai tangibile sunt

  • tulburările de somn
  •  modificări ale poftei de mâncare
  •  pierderea stimei de sine
  • epuizarea
  • scăderea în greutate
  • gândurile de auto-vătămare/sinucidere.

Legătura strânsă dintre anxietate și depresie face ca multe dintre tratamentele pentru aceste condiții să fie la fel.

Există multe tratamente, inclusiv totul de la terapie la soluții farmaceutice, dar ierburile pentru anxietate și depresie devin din ce în ce mai populare.

Depresia la adolescenți. Cauze, simptome și metode de tratament

Cele mai bune plante naturale pentru anxietate și depresie

Lista de plante anti-anxietate

Unele dintre cele mai bune plante medicinale pentru eliminarea anxietății includ: levănțică, kava, mușețel, ashwagandha, floarea pasiunii, ginkgo biloba și rădăcina valeriană.

1. Muşeţelul

Au fost făcute numeroase studii privind efectele musetelului asupra nivelurilor de hormon de stres în organism.

S-a constatat că relaxează sistemul nervos și contribuie la inducerea somnului și a sentimentelor de calm.

Aceasta poate fi consumată sub formă de ceai sau supliment, iar efectele sale anxiolitice sunt bine cunoscute.

2. Floarea pasiunii

Folosit în primul rând pentru a ajuta oamenii să aibă un somn neîntrerupt, acest sedativ antic este cunoscut pentru a contracara sentimentele de anxietate.

El poate oferi un sentiment de ușurare din emoțiile copleșitoare.

Acest remediu pe bază de plante este utilizat în principal ca un ceai, deși există, de asemenea, tablete și suplimente pe bază de plante disponibile.

3. Gingko Biloba

Poate contracara hormonii negativi care provoacă sentimente de furie, tristețe, anxietate și singurătate care adesea însoțesc anxietatea.

Ca un stimulator al dispoziției, acesta poate oferi energie și vă poate ajuta în depășirea gândurilor negative.

4. Rădăcină de valeriană

Multe dintre aceleași ingrediente active prezente în valium pot fi găsite în formă naturală în rădăcina valeriană.

Sunt frecvent recomandate ca sedative, ajutând oamenii să realizeze un somn profund și odihnitor.

Compușii chimici ai acestei plante pot rezolva sistemul nervos central și pot echilibra nivelul hormonilor.

Psihiatru sau psiholog? Care specialist e potrivit în cazul tău?

5. Lavanda

Lavanda este împachetată cu compuși antiinflamatori și antioxidanți, dar este probabil cea mai cunoscută pentru mirosul ei.

Mirosul ei puternic poate ajuta la calmarea minții agitate și eliberarea tensiunilor fizice și mentale.

Chiar și câteva picături din acest ulei esențial pe pernă pot face minuni, sau ceaiul de lavandă poate fi preparat și consumat în mod regulat.

6. Kava

Pentru persoanele care suferă de tulburare de anxietate socială, utilizarea kava poate fi extrem de eficientă.

De asemenea, cunoscută sub numele de kava-kava, această soluție naturală la sentimentele de nervozitate, anxietate sau stres a fost folosită în medicina tradițională ca ajutor de dormit de secole.

Puteți folosi rădăcină de kava ca ceai, și puteți bea această băutură liniștitoare în orice moment al zilei.

7. Ashwagandha

În medicina ayurvedică, ashwagandha este larg lăudată pentru multe beneficii, dar este cunoscută în special ca un adapogen.

Asta înseamnă că, în loc să reglementeze anumiți hormoni sau funcții metabolice într-un fel sau altul, ajută organismul să se adapteze la diferite medii stresante.

Cum să crești un copil fără spaime și anxietăți

Cele mai bune plante naturale pentru anxietate și depresie

Lista de ierburi pentru depresie

Unele dintre cele mai eficiente plante medicinale pentru anxietate și depresie sunt sunătoare, skullcap sau pătrunjelul de câmp, păducel, mac sălbatic, acizi grași omega-3, roinița și ceai verde.

1. Roinița

Formal cunoscută sub numele de Melissa Officinalis, roinița îmbunătățește apetitul, ajută la un somn sănătos și poate vindeca inflamația sau disconfortul care însoțește adesea depresia.

Este cunoscută ridicarea stării de spirit, permițând totuși suficientă pace și relaxare pentru a induce somnul sănătos.

2. Macul sălbatic

Folosit cu succes în epuizarea mentală și fizică, precum și pentru că acționează ca analgezic general în organism, această plantă este adesea recomandată în depresie.

Poate oferi o stare mai bună prin modificarea nivelelor neurotransmițătorilor, stimulând în același timp metabolismul și energizând utilizatorii.

3. Sunătoarea

Una dintre cele mai renumite plante medicinale pentru anxietate și depresie, sunătoarea are puteri antidepresive.

Ele pot ajuta la curățarea minții, fără a afecta cunoașterea, spre deosebire de atât de multe soluții farmaceutice pentru depresie.

Cu toate acestea, pentru depresia severă, se recomandă ajutor profesional.

14 remedii pentru depresie. Râsul este unul dintre ele

4. Skullcap sau pătrunjelul sălbatic

Dacă suferiți de atacuri ocazionale de depresie gravă, puteți lua o capsulă pentru a reduce inflamația, a calma stomacul și a stimula cunoașterea într-un mod pozitiv, care poate ajuta la depresie.

Această plantă medicinală ar trebui să fie utilizată numai pentru perioade scurte de timp, deoarece utilizarea continuă ar putea duce la o agravare a simptomelor.

5. Ceaiul verde

Împachetat cu mulți antioxidanți, în special L-theanina, suplimente de ceai verde sau ceaiul verde ca băutură poate stimula producerea de GABA (acid gama-aminobutiric).

Aceste acid controlează o mare parte a activității sistemului nostru nervos central, bune „hormoni.

6. Acizi grasi omega-3

Multe studii au asociat niveluri scăzute de acizi grași omega-3 la rate mai mari de depresie și anxietate.

Aveți posibilitatea să completați aceste grăsimi critice cu anumite tipuri de pești, cum ar fi somonul, precum și suplimentele pe bază de plante și comprimatele.

7. Păducelul

Este capabil să calmeze emoțiile adânci ale fricii, furiei, tristeții sau inutilității.

Acest remediu puternic pentru depresie este împachetat cu saponine, catechine și antociani care pot modifica pozitiv echilibrul chimic în corpul vostru.

Cum sunt folositoare plantele medicinale

Plantele medicinale pentru anxietate și depresie sunt utile pentru că pot fi tratamente eficiente fără a vă forma obiceiuri sau pentru a modifica echilibrul chimic în corp până la un nivel periculos.

Există multe ierburi diferite care pot fi folosite pentru a trata aceste afecțiuni, deci chiar dacă sunteți prea sensibilă sau alergică la o metodă, aveți altă opțiune.

Plantele medicinale au multe efecte similare asupra nivelurilor hormonale, metabolismului și neurotransmițătorilor pe care medicamentele tradiționale le furnizează.

Ele au tendința de a provoca mai puține efecte secundare negative.

Plantele medicinale pentru anxietate și depresie au sute sau chiar mii de ani de dovezi care susțin capacitatea lor de a îmbunătăți starea de spirit și de a ușura semnele acestor afecțiuni mentale.

Cum știi dacă ești o mamă anxioasă și ce e de făcut

Dozaj pentru plante anti-anxietate și depresie

Fiecare plantă pentru anxietate și depresie are calități ușor diferite, fiecare având diferite ingrediente active și efecte asupra organismului.

Este important să rețineți că, în ciuda siguranței și eficacității generale, ierburile pot avea adesea cantități concentrate de anumiți compuși.

Utilizați aceste remedii cu moderatie și așa cum recomandă specialiștii.

Majoritatea remediilor pe bază de plante pot fi consumate pe cale orală, sub formă de ceai, etc.

Unele dintre ierburile pentru anxietate și depresie recomandate pot fi găsite sub formă de capsule sau tablete.

În ceea ce privește doza, puteți găsi cantitatea prescrisă sau sigură pentru anxietate și depresie

Mușețel – Evitați să beți mai mult de 4 cești din acest ceai sau să consumați mai mult de 1.000 de miligrame pe zi.

Floarea pasiunii – Sunt necesare numai cantități foarte mici, nu mai mult de 90 mg pe zi.

Gingko Biloba – În formă de extract, cei mai mulți oameni iau aproximativ 150 de miligrame, în 3 doze pe parcursul zilei.

Rădăcina de valeriană – 500-600 de miligrame de plantă sunt suficiente pe zi, sub formă de supliment, sau aproximativ 2-3 pahare de ceai.

Lavandă – Pur și simplu difuzați 5-6 picături de ulei esențial sau adăugați 2-3 picături la o ceașcă de ceai din plante.

Kava – Nu trebuie să fie luate mai mult de 200 de miligrame înainte de culcare.

Ashwagandha – Experții recomandă nu mai mult de 4-5 grame din acest extract pulverulent în fiecare zi.

Roinița Lemon Balm – Nu consumați mai mult de 600 de miligrame de acest plante puternic pe zi în formă de supliment.

Macul sălbatic – în fiecare zi nu se vor utiliza mai mult de 10 picături de extract concentrat.

Sunătoare – nu trebuie consumate mai mult de 1.800 de miligrame pe zi, consumate la 2-3 perioade diferite.

Skullcap/Pătrunjelul de câmp – 3 cești de ceai pe zi sunt limita, deoarece efectele sunt destul de puternice

Ceai verde – Nu trebuie consumate mai mult de 6 pahare de ceai verde pe zi, sau 200 de miligrame de extract de plante medicinale.

Omega-3 – Dacă luați suplimente, 500-1000 miligrame pe zi este un nivel sigur.

Păducelul – În funcție de concentrația extractului de supliment, ar trebui să consumați între 400 și 1000 de miligrame zilnic pentru obținerea celor mai bune rezultate.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...