Zilnic ar trebui să consumăm alimente bogate în nutrienți și sărace în calorii pentru a ne menține sănătoși.

Corpul are nevoie de alimente bogate în minerale, vitamine, antioxidanți pentru a rămâne în formă.

Îți prezentăm câteva dintre alimentele care nu te îngrașă, dar care au grijă ca sănătatea ta să fie una bună.

14 alimente sărace în calorii, dar bogate în nutrienți

Ceapa

Este adăugată în diferite rețete, este gustoasă, sănătoasă și este boagtă în flavonoide.

Castravetele

Conține multă apă, astfel că îți și hidratează corpul.

Are numai 16 calorii la 100 de grame și este delicios în salate sau pus în apa de băut.

Timpul de digestie al alimentelor. În cât timp se digeră ceea ce mănânci

Țelina

Țelina nu are calorii, conține multă apă și are tot 16 calorii per 100 de grame.

Merge de minune în salatele de crudități, sucuri naturale.

Varza de Bruxelles

Parte din familia cruciferelor, precum varza și broccoli, varza de Bruxelles are puține calorii, 43 la 100 de grame.

14 alimente sărace în calorii, dar bogate în nutrienți

Merele

Au 52 de calorii la 100 de grame, dar sunt bogate în bvitamine, minerale, fibre și antioxidanți necesari organismului. Astfel, ele sunt importante pentru consumul zilnic.

Portocalele

Portocalele sunt bogate în vitamine C și au numai 47 de calorii la 100 de grame.

Și aceste fructe ar trebui să facă parte din alimentația zilnică a fiecăruia.

Varza

Varza susține sănătatea sistemului cardiovascular și previne cancerul.

Această cruciferă ajută și la slăbit, căci are numai 25 de calorii la 100 de grame.

Poate fi folosită ca salată sau în ciorbe, mâncăruri, plăcinte.

Zucchini

Dovlecelul verde închis este bogat în nutrienți și are 17 calorii la 100 de grame.

Merge de minune în paste, salate, supe sau alte preparate.

Zucchini în ghiveci. Cum îl cultivi în apartament

Conopida

Are proprietăți antiinflamatorii pentru organism. Previne bolile cardiovasculare și ajută digestia.

Conopida conține 25 de calorii per 100 de grame.

Kale

Kale este extrem de bogată în nutrienți, vitamine, minerale, proteine, fibre și fitonutrienți.

Are 49 de calorii la 100 de grame. Poate fi adăugată în salate, preparată sub formă de chipsuri, etc.

Morcovii

Protejează sănătatea ochilor, reglează nivelul de zahăr din sânge, este diuretic natural și are proprietăți antiinflamatorii.

Morcovul conține 41 de calorii la 100 de grame.

Broccoli

Este o sursă bogată de fibre și proteine vegetale. Broccoli ajută digestia și nu îngrașă.

La 100 de grame de broccoli ai 34 de calorii.

Sucul de broccoli – ce beneficii are pentru organism

Asparagus

Asparagus la grătar este delicios și îți oferă senzația de sațietate de care ai nevoie pentru a nu mai fi tentată să ronțăi tot felul de prostii care îngrașă.

Asparagus are 20 de calorii la 100 de grame.

Pepenele roșu

Este bine să faci o cură de pepene roșu când le vine sezonul. Are 30 de calorii la 100 de grame și este extrem de sănătos pentru organism.

Pepenele roșu esre bogat în antioxidanți și este de mare ajutor metabolismului.

Alături de aceste câteva exemple, din meniul zilnic ar mai putea face parte și lămâile, roșiile, rădăcinoasele, grapefruitul, toate pline de nutrienții de care ai nevoie.

Sursa foto

Citește și: