12 alimente de vară (legume și fructe) bune pentru sănătatea copilului tău

12 alimente de vară (legume și fructe) bune pentru sănătatea copilului tău

Sunt alimente de vară ce nu ar trebui să lipsească din alimentația copilului, dacă nu are anumite restricții. Sunt alimente sănătoase, nutritive și vitaminizante.

Vara aduce căldură, multe legume și fructe, dar și mult timp de joacă pentru copii.

Mișcarea și alimentația sănătoasă nu ar trebui să lipsească din viața unui copil, dar nici din cea a părinților.

Iată câteva dintre cele mai bune fructe și legume pentru a vă ajuta copiii să fie cât mai sănătoși în această vară.

7 beneficii pe care le au germenii în alimentația copiilor

12 alimente de vară (legume și fructe) bune pentru sănătatea copilului

1. Pepenele roșu/verde

Pepenele roșu este unul dintre cele mai bune fructe pe care le puteți da copiilor în timpul verii.

Un pepene verde bine coapt are aproape 92% apă și este cel mai bun fruct de veră, deoarece ajută la hidratare.

Un fruct ideal în timpul verii, după-amiaza sau seara.

2. Pepene galben

Este, de asemenea, un fruct foarte bun, care ajută la menținerea nivelelor de hidratare și are multe proprietăți.

Ajută sistemul imunitar, la obținerea unui somn mai bun și mult mai mult.

3. Mango

Vorbim despre vară și cum putem uita regele fructelor tropicale, mango.

Asigurați-vă că mango-ul este suficient de copt pentru a fi mâncat.

Semințele de pepene roșu sunt nutritive. Cum le consumi și 11 beneficii pe care le au

4. Portocala

Este un alt fruct grozav pe care copii, în timpul verii. E bună pentru sănătate și poate fi consumată sub ce formă se dorește.

5. Lămâia

Citricele, cum ar fi portocala și lămâia, sunt cele mai potrivite pentru verilile călduroase.

Lămâia nu este numai răcoritoare, ci are multe beneficii pentru sănătatea copilului dumneavoastră. Cine ar refuza o limonadă cu mentă?

6. Fructele de pădure

Fructele de padure sunt cultivate între primavară și iarnă și se găsesc din plin în timpul verilor.

Consumați multe fructe de pădure, inclusiv căpșuni, mure, afine, zmeură. Atenție și la alergii.

7. Sapodilla

Sapodilla este un fruct dulce pe care majoritatea copiilor îl consumă cu plăcere.

8. Struguri

Faceți vara mai interesantă cu struguri. Strugurii pot avea un gust excelent și pot oferi o gamă largă de beneficii, inclusiv hidratare, îmbunătățirea calității sângelui etc.

Probioticele pentru copii – 12 beneficii incredibile pentru sănătate

9. Iaurt

Iaurtul este probabil unul dintre cele mai bune produse lactate care pot fi consumate în timpul verii. Ajută și sistemul digestiv.

Bacteriile prietenoase din iaurt ajută la contracararea oricărei bacterii neprietenoase. Puteți adăuga în el miere și fructe proaspete.

10. Apă de nucă de cocos

Apa de nucă de cocos este o altă sursă foarte bună de hidratare pentru copiii în timpul verii.

Poate fi consumată în orice moment al zilei, de preferat să fie din nuca proaspătă.

9 sfaturi uimitoare pentru a vă ajuta copilul să piardă în greutate

11. Zucchini

Zucchini este una dintre cele mai bune legume de vară. Deoarece conține o cantitate bună de apă în interiorul, acesta îți hidratează corpul, păstrându-ți temperatura.

12. Roșii

Când vine vorba de legume nu putem uita roșiile. Pot fi fi consumate sub formă de salate, supe, etc.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...