11 schimbări pe care ai putea să le faci înainte de a deveni mamă

11 schimbări pe care ai putea să le faci înainte de a deveni mamă

Iată câteva schimbări pe care ai putea să le faci înainte de a deveni mamă. Nu sunt imposibile și susțin sănătatea ta și a viitorului tău copil.

Dacă ți-ai propus să fi mamă, atunci poate fi necesar uneori să faci mici schimbări în viața ta.

Asta pentru a avea și mai multe șanse de reușită, pentru sănătatea ta și a viitorului copil.

11 schimbări pe care ai putea să le faci înainte de a deveni mamă

1. Fără alcool

Experții recomandă ca femeile însărcinate să nu bea alcool, deoarece nu s-a descoperit cantitatea sigură care nu-ți face rău.

Cantitățile mari (consumul de alcool) sunt cu siguranță dăunătoare.

Reducerea cantității de băutură acum este o idee bună pentru că nu veți știi că sunteți însărcinată timp de cel puțin două săptămâni până după ce ați conceput.

Cum să-ți crești șansele de a rămâne gravidă mai repede

2. Luați suplimente de acid folic

Acidul folic poate ajuta la prevenirea unor afecțiuni cum ar fi spina bifida la copil.

Copilul va fi cel mai expus riscului în primele săptămâni de sarcină, prin stimularea aportului de acid folic puteți fi sigure că corpul va fi gata pentru sarcină.

3. Renunță la fumat

Fumatul poate fi dăunător unui copil în creștere, deci merită să încercați să renunțați acum.

Încercarea de a învinge poftele de fumat poate fi foarte dificil atunci când hormonii de sarcină încep să urle.

4. Beți mai puțin cofeină

Când sunteți însărcinată, este recomandat să vă limitați consumul de cafeină la mai puțin de 200 mg pe zi.

Acest lucru se datorează faptului că cantități mari de cofeină vă pot crește riscul de avort spontan.

Încercați să înlocuiți băuturile cu cafeină cu apă, suc de fructe sau ceaiuri pe bază de plante.

Acest lucru vă va ajuta să vă adaptați la faptul că nu aveți soluția regulată de cofeină.

5. Începeți să economisiți bani

Bebelușii sunt scumpi! Dacă începeți să economisiți acum, veți avea o rezervă bună pentru momentul în care copilul se naște.

Este o variantă bună și utilă mai ales în cazul unui părinte singur.

Sarcina la 40 de ani. Află care sunt șansele și riscurile sarcinii

6. Dieta echilibrată

Mâncarea bună vă va ajuta să vă mențineți sănătoase, astfel încât să fiți pregătite pentru sarcină.

Încercați să consumați zilnic grăsimi sănătoase, proteine ​​slabe, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și alimente bogate în fier.

Mănâncă două porții de fructe și cinci de legume pe zi.

7. Obțineți o greutate sănătoasă

A fi subponderali sau supraponderali poate afecta fertilitatea.

De asemenea, poate crește riscul de complicații după ce sunteți gravidă.

Acum ai șansa să ajungi la o greutate sănătoasă

8. Mișcare pentru un corp puternic și sănătos

S-ar putea să vă bucurați mai mult de sarcină dacă sunteți pregătită și puternică.

Dacă nu faceți mișcare în mod regulat încercați să începeți să faceți asta.

Lucrurile mici, cum ar fi mersul pe jos, urcatul scărilor, sunt modalități excelente de a începe.

Ce semne îți transmite corpul când ești însărcinată cu o fetiță

9. Mergeți la medic

Este nevoie de doi pentru a face un copil, deci este o idee bună să-ți iei partenerul la medic.

Îi va oferi ocazia de a pune întrebările pe care le are despre un copil.

10. Optați pentru un contraceptiv diferit

Dacă ați utilizat contracepție pe termen lung, cum ar fi un implant, DIU sau IUS, dar nu sunteți chiar pregătiți să aveți un copil, este posibil să doriți să treceți la o metodă pe termen scurt.

O metodă pe termen scurt, cum ar fi prezervativul, poate fi o opțiune atunci când nu vă doriți sarcina.

11. Cu sănătatea la control

Unele infecții vă pot crește riscul de avort spontan.

Dar multe dintre probleme pot fi prevenite prin vaccinare. Discutați cu medicul despre aceste lucruri.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...