11 moduri de a suporta mai bine vara când ești însărcinată

11 moduri de a suporta mai bine vara când ești însărcinată

Când ești însărcinată vara, căldura prea mare poate fi copleșitoare. Iată câteva informații utile să te simți mai bine în această perioadă a anului când cresc temperaturile prea mult.

Vara este frumoasă pentru timpul pe care ți-l oferă pentru relaxare și soare, dar căldurile mari sunt insuportabile. Când ești însărcinată trebuie să te gândești la toate. Mai ales la sănătatea bebelușului.

Lucrurile se disting foarte mult când ești însărcinată, pentru că atunci nu trebuie doar să ai grijă de tine, dar și de cel mic.

Există o serie de moduri în care poți face în această vară utilă și distractiv în același timp.

Mamografia în timpul sarcinii. Este dăunătoare sau nu bebelușului?

11 moduri de a suporta mai bine vara când ești însărcinată

1. Stai hidratată

Acesta este unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie să ai grijă în această vară, chiar dacă nu ești însărcinată.

Este imperativ important să vă măriți aportul de lichide. Ar trebui să beți cel puțin opt pahare de apă pe zi.

Se recomandă să aveți mereu o sticlă de apă la îndemână de fiecare dată când ieșiți afară.

2. Mall-urile

Shoppingul la mall-uri este unul dintre cele mai bune locuri pentru a merge atunci când aveți chef de o plimbare.

În primul rând, ele au aer condiționat și, în al doilea rând, poți face cumpărături pentru tine și în special pentru copilul tău.

În plus, fiecare centru comercial are zona de restaurante, astfel încât să puteți avea tot ce doriți în același loc.

3. Haine ușoare

Ar trebui să aveți garderoba plină de haine confortabile în cazul în care aveți o sarcină de vară.

Alege haine care sunt făcute din materiale moi și respirabile, de exemplu bumbac.

4. Poartă ochelari de soare cu filtru UV

Știm cu toții cât de rău poate fi soare pentru ochi. Cea mai bună modalitate de a vă proteja ochii de lumina soarelui este să purtați ochelari de soare.

Fibromul uterin în sarcină. Ce ar trebui să știe fiecare femeie

5. Pulverizatorul cu apă

Folosiți un pulverizator cu apă în zilele călduroase sau achiziționați spray-uri speciale care ajută la răcorire și sunt bune pentru piele.

Dacă doriți să-i dați un miros plăcut apei din pulverizator, îi puteți adăuga câteva picături de uleiuri esențiale care nu vă fac rău în sarcină.

6. Prosopul umed

Folosiți-vă de prosoape umede pentru a vă ajuta să vă răcoriți atunci când vă aflați în interior.

Îți poți pune unul pe frunte sau pe gât și te va face să te simți mult mai bine.

7. Înotul

Acesta este cel mai bun lucru pe care îl puteți face în timpul verii. Pentru femeia gravidă, este absolut sigur să înoate. Atenție la apa din piscină și feriți-vă de microbi, infecții, etc.

În plus, vă veți simți mai ușoară în apă și va fi o presiune redusă asupra nervului sciatic.

8. Încălțămintea de vară

O mulțime de oameni recomandă utilizarea papuceilor, dar ar trebui să alegeți o pereche bună de sandale.

Anemia în timpul sarcinii. Ce remedii ai la îndemână

9. Reduceți aportul de sodiu

Ar trebui să reduceți aportul de sodiu, care contribuie în mare măsură la retenția de apă și umflare.

Nu eliminați complet sarea din dietă deoarece conține iod care este esențial pentru creșterea unui copil sănătos.

10. Plimbări până la ora prânzului

Căldura de vară tinde să crească excesiv la prânzul și, prin urmare, se recomandă ca, în cazul în care aveți de făcut ceva, să alegeți dimineața, când temperatura este puțin mai bună.

11. Rămâi la umbră

Dacă intenționați să ieșiți pe plajă cu prietenii sau cu familia, vă recomandăm să aveți o umbrelă. Soarele este foarte neplăcut atunci când vă aflați pe nisip și este important pentru tine să te protejezi.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...