10 sfaturi utile în sarcină pentru o naștere normală cât mai ușoară

10 sfaturi utile în sarcină pentru o naștere normală cât mai ușoară

Pentru o naștere normală te vor ajuta mult exercițiile fizice ușoare din timpul nașterii, kegel, respirația profundă. Află ce alte lucruri mai poți face pentru a avea o naștere normală cât mai ușoară.

Mențineți o rutină zilnică de exerciții fizice ușoare până la moderate, concentrându-vă mai mult pe exerciții de kegel și respirație profundă, în timpul întregii sarcini.

Consumați apă și fructe proaspete, verdețuri proaspete. Gândiți pozitiv.

Aproximativ 85% din femeile însărcinate au șanse reale de a naște vaginal, dar doar 65% au succes.

Dacă sunteți una dintre acele femei care doresc să aibă un copil pe cale naturală, citiți și sfaturile următoare.

Nașterea Lotus – Ce trebuie să știți despre această experiență

10 sfaturi utile în sarcină pentru o naștere normală

1. Exerciții regulate

Efectuarea de exerciții ușoare de-a lungul sarcinii vă poate ajuta să vă mențineți active pe parcursul acestei perioade.

Exercițiile regulate pot întări mușchii pelvieni. Exercițiile Kegel sunt deosebit de utile.

Mușchii puternici sunt utili în combaterea stresului durerilor de travaliu.

Extensiile și înclinările pelvine, ghemuirile adânci, exercițiile acvatice vă pot face mușchii pelvieni mai puternici pentru a vă permite să aveți o naștere normală.

Este nevoie de supravegherea unui expert, deoarece exercițiile greșit făcute îți pot face rău ție și copilului.

Puteți încerca, de asemenea, yoga prenatală, care crește flexibilitatea și vă va ajuta să aveți controlul respirației. Yoga vă va menține relaxată și calmă.

2. Urmăriți-vă dieta

Mănâncă bine și sănătos. Trebuie să fiți atente la greutate, căci prea prea multe kilograme în plus nu sunt de ajutor.

De multe ori femeile iau în greutate și se scuză că mănâncă pentru doi. Păstrați-vă dorințele sub control.

Nutriția este importantă nu numai pentru sănătatea ta, ci și pentru sănătatea și dezvoltarea copilului.

Alimentele sunt esențiale pentru a vă face puternice și pentru a vă hrăni corpul.

O mamă sănătoasă și bine hrănită este capabilă să facă față provocărilor nașterii ușor și mai confortabil.

3. Păstrați-vă stresul sub control

Stai departe de stres, anxietate și prea mult contemplație. Faza actuală vă cere să rămâneți relaxată.

Există momente când evitarea stresului este destul de dificilă, însă încercați să fiți liniștită.

Citește cărți bune despre maternitate și stai în compania unor oameni buni și prietenoși.

Evitați situațiile și persoanele care vă fac anxioase sau vă provoacă disconfort.

Amintiți-vă că stresul matern poate afecta negativ sănătatea bebelușului.

19 sfaturi pentru a rămâne gravidă… de la mamele care au născut

4. Exerciții practice de respirație

Exercițiile de respirație sunt foarte importante, deoarece în timpul procesului de naștere trebuie să vă țineți respirația din când în când.

Furnizarea adecvată și suficientă de oxigen este obligatorie pentru sporirea creșterii copilului.

Deci, practică meditație și exerciții de respirație profundă în mod regulat. În acest fel veți merge cu un pas mai aproape de a avea o naștere normală.

5. Educați-vă pe voi înșivă

Învățați despre procesul de travaliu și naștere. Obțineți informații despre tehnicile naturale de gestionare a durerii, precum respirația, relaxarea și alte tehnici naturale de gestionare a nașterii.

Puteți să vă adresați medicului pentru a vă spune mai multe despre naștere sau puteți participa la cursuri prenatale pentru a vă îmbunătăți cunoștințele despre acest fenomen.

De asemenea, puteți să căutați online, să citiți cărți bune și să aveți o minte încrezătoare.

6. Masaje regulate

Trebuie să faceți masaje regulate după a șaptea lună de sarcină. Reduc stresul, atenuează durerile articulare și tensiunile musculare.

7. Găsiți oamenii potriviți

Este foarte important să ai cei mai buni oameni de sprijin la nașterea ta dacă vrei o naștere fără medicamente.

Persoanele care vă stau aproape în aceste momente sunt mai importante decât credeți.

În cazul în care ei încep să se panicheze, este mai probabil să aveți și voi panică – și atunci este posibil să căutați următoarea ieșire către autostrada epidurală.

8. Fă mișcare!

Când ajungeți la spital, continuați să vă mențineți confortabilă. Dacă ești legată de un monitor, ești obligată să dormi.

Întrebați înainte dacă spitalul vă permite monitorizarea intermitentă a fătului, ceea ce vă oferă libertatea de a vă ridica din pat.

Umblați și întindeți-vă, stați pe o minge de naștere. Faceți exerciții foarte simple pentru a ajuta copilul să coboare.

Mișcarea șoldurilor, dansul din buric, dansul hula, ghemuirea, balansarea, înclinarea pelviană sunt utile și aajută copilul să coboare.

7 lucruri pentru care nu ai cum să te pregătești când aștepți un copil

9. Vizualizați linia de final

Nu vă mai stresați dacă bebe întârzie. Încercați să aveți o minte deschisă.

Dacă ajungeți în punctul în care o naștere naturală nu se întâmplă, trebuie să acceptați ce este bine pentru copil. Scopul este un copil sănătos.

10. Ai încredere în corpul tău

Aveți încredere și credință în corpul vostru la naștere, urmați-vă instinctul și permiteți corpului și copilului să facă exact ceea ce trebuie să facă.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...