10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri” te ajută

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce

Există moduri să slăbești fără diete, dar este nevoie de multă determinare și voință. Nimic nu este ușor, dar nici imposibil dacă vrei să ai o siluetă de invidiat. Primii pași sunt mai anevoioși întotdeauna.

Dacă ai încercat mai multe diete și nu ai reușit să te ții de ele sau nu au avut rezultat, nu te lăsa bătută, ci mergi mai departe.

Nu este întotdeauna simplu să urmezi o dietă de slăbire, dar important este să o alegi pe cea care ți se potrivește.

Uneori poți să nu ții nicio dietă, iar atunci să slăbești. Evident, sunt și câteva mici trucuri la mijloc, căci altfel nu se poate.

Seleniul este important pentru sistemul imunitar. Din ce surse naturale îl iei

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri” te ajută

1. Timpul pentru masă

Alocați un timp de 30 de minute pentru a lua masa. Nu mai faceți altceva între timp.

Renunțați la a mai mânca repede, pe fugă, în picioare, în fața calculatorului și orice vă cade în mâini.

Masa trebuie să fie un moment de liniște, în care savurați ce aveți în farfurie, mestecați bine alimentele, nu amestecați prea multe ingrediente la o masă.

Alegeți porții mai mici și mai dese, în locul celor mari și extrem de sățioase, pline de tot felul de hormoni.

Atunci când mănânci repede, stomacul nu mai apucă să-i spună creierului că este sătul. Astfel, ajungem să mâncăm prea mult.

2. Dormi mai mult, dormi bine

O oră de somn în plus pe noapte poate ajuta o persoană să slăbească 6 kilograme pe an, potrivit specialiștilor de la Universitatea din Michigan.

Acest lucru este posibil atunci când persoana în cauză consumă circa 2.500 de calorii pe zi.

Rezultatele pot varia de la o persoană la alta, dar somnul oricum ajută organismul.

Este cunoscut faptul că mai puțin somn înseamnă și un apetit crescut, îngrășare, stres, apariția unor boli.

3. Mai multe legume în farfurie

Mai multe legume în farfurie poate însemna să slăbești fără diete.

Atenție la combinațiile din farfurie. Unele ce par inofensive pot face rău stomacului și siluetei.

Alege fructe și legume proaspete și pe cât posibil luate din locuri sigure.

Acestea conțin fibre, apă, conțin puține calorii și dau senzația de sațietate.

Atunci când le gătești, nu mai adăuga grăsimi. Asezonează-le cu zeamă de lămâie și alte ierburi în locul dressing-urilor gata preparate din magazine.

4. Bucură-te de supe

Alege să servești supe, mai ales că le poți prepara și în funcție de legumele de sezon.

Le poți face calde sau reci, supe creme sau clare, după preferințe. Nu mai adăuga grăsimi când gătești, nici prea multă sare.

Nu lipsa ambiției distruge dieta! Ci hormonii foamei! Află care sunt

5. Cerealele integrale

Un alt mod să slăbești fără diete este să introduci în alimentație cereale integrale – orez brun, orz, ovăz, hrișcă, grâu întreg.

Nu au multe calorii, te satură și nu afectează nivelul colesterolului.

6. Pune la vedere rochia preferată

Lasă la vedere, în camera ta, rochia pe care ai vrea să o porți, dar, care, acum nu te încape.

În acest fel te vei simți în fiecare zi motivată să te menții pe acest drum sănătos pe care pășești.

Rochia va fi trofeul cel mare pentru tine, în curând.

7. Nu toate alimentele sunt necesare

Cât de mult poți alege să-ți faci sandwich-uri din produse sănătoase.

Deși ar merge să strecori o felie de șuncă pe lângă ardei, brânză și salată, mai bine o faci foarte rar.

Organismul tău nu are neapărată nevoie de toate aceste produse procesate.

Un consum ridicat de carne face ca și aciditatea din stomac să crească, și la fel de ușor vor apărea și bolile.

Alege să consumi mai multe alimente alcaline, decât acide.

8. Mai puțin zahăr

Asta o știe orice femeie vrea să slăbească, dar duce o luptă cu dependența de dulce.

Foarte multe produse din cele pe care pe consumăm zilnic conțin zahăr. Când mai mergi la cumpărături, citește etichetele.

Se va aduna o cantitate impresionantă dacă aduni gram cu gram de zahăr din ceea ce consumi într-o zi.

Alimentele de pe piață sunt făcute să placă oamenilor și să le creeze dependențe.

13 fructe care conțin puțin zahăr, „aur' pentru sănătate

9. Folosește recipiente mai mici

Atunci când te așezi la masă folosește o farfurie mai mică și un pahar mai mic. Vei consuma mai puțin, iar vizual ți se va părea că ai mult în față.

În acest fel vei bea cu 25-30% mai puțin suc, vin, etc.

10. Nu ocoli ceaiul verde

Ceaiurile sunt bune, în general, iar dacă printre ele strecori și unul verde este cu atât mai bine.

Una, două căni de ceai pe zi ajută siluetei, detoxifică, face pielea mai frumoasă, arde caloriile și grăsimile.

Dacă vrei să slăbești fără diete, în general, este bine să nu faci excese.

Dacă îți este poftă de ceva anume gustă, dar nu te sătura. Nu poți sta departe de toate tentațiile, căci poți ajunge să renunți la diete.

În plus, mișcarea zilnică ajută ca organismul să fie mai sănătos și să ai o viață mai lungă. Nu uita să-ți păstrezi optimismul!

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto